بازدید 4261

حریق گسترده انبار در غرب تهران

کد خبر: ۶۸۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 15 April 2017
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آخرین وضعیت حریق رخ داده در انبار کالا در اتوبان کرج را تشریح کرد و اعلام کرد که دود برخاسته در این ناحیه به دلیل همین حادثه است.
 
به گزارش مردم سالاری، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حریق عصر پنج شنبه  در یک انبار، اظهار کرد: از عصر پنج شنبه عملیات اطفای حریق در این انبار سه طبقه پنج هزار متر مربعی آغاز شد و تا هفت صبح دیروز که در محل حادثه حضور داشتند از توسعه حریق جلوگیری شده و شعله‌های آتش مهار و اطفا شده بود.
 
وی با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری و تخلیه اجناس سوخته در محل همچنان ادامه دارد، گفت: در دقایق نخست حادثه بیش از 40 دستگاه انواع خودروی سواری و بیش از 100 آتش‌نشان در محل حضور داشته و عملیات آغاز شد و در حال حاضر نیز برابر آخرین گزارش‌ها شش ایستگاه آتش‌نشانی در محل حضور داشته و عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی را انجام می‌دهند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره دود برخاسته از این محدوده اظهار کرد: این دود ناشی از همین حریق بوده و همانطور که گفتم عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی در حال انجام است.
 
ملکی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مورد مصدوم و فوتی نداشت، درباره علت حادثه به ایسنا، گفت: پس از ایمن‌سازی و لکه‌گیری کارشناسان آتش‌نشانی عملیات خود برای بررسی علت حادثه را آغاز خواهند کرد.
 
همچنین سرپرست مرکز اورژانس کشور، از مصدوم شدن ۱۳ نفر در حادثه حریق در انبار قطعات یدکی در جاده مخصوص تهران - کرج خبر داد و گفت: تمامی این مصدومان تحت مداوا قرار گرفتند.
 
دکتر پیرحسین کولیوند با اشاره به استقرار ۴ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل حادثه، افزود: ۱۳ نفر در این حادثه دچار مصدومیت شدند.
 
وی با اعلام اینکه ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و ۹ نفر در محل تحت مداوا قرار گرفتند، گفت: ۴ مصدوم حادثه در بیمارستان‌های حضرت رسول و فیاض بخش بستری شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار