بازدید 9275

انتقام اینترنتی تبعه انگلیس از دختر مشهدی

کد خبر: ۶۷۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 18 March 2017
مرد جوان که پس از سال‌ها زندگی در انگلیس راهی مشهد شده بود، از طریق شبکه‌های اجتماعی با دختری جوان آشنا شد اما وقتی فهمید دختر موردعلاقه‌اش قصد ازدواج با فرد دیگری دارد، نقشه انتقام‌جویی کشید.

به گزارش همشهری، اين پرونده با شكايت دختر 19ساله در پليس فتاي مشهد به جريان افتاد. او به مأموران گفت كه اخيرا فرد ناشناسي فيلم‌هاي كاملا خصوصي او را در اينترنت و در سايت‌هاي مستهجن منتشر كرده و با اين كار ضربه بزرگي به او زده است. او مدعي بود كه به‌زودي قرار بوده با مرد مورعلاقه‌اش ازدواج كند اما انتشار اين فيلم‌ها آينده او را به خطر انداخته است. با شكايت دختر جوان تحقيقات مأموران در اين زمينه آغاز شد و آنها توانستند عامل انتشار فيلم‌ها را شناسايي كنند. او جواني 27ساله و تبعه انگليس بود كه از حدود 2سال قبل به‌تنهايي در مشهد زندگي مي‌كرد.

مرد جوان بازداشت شد و پس از انتقال به اداره پليس به انتشار فيلم‌ها اعتراف كرد و مدعي شد كه با اين كار قصد انتقامگيري از دختر جوان را داشته است. او گفت: من در انگليس به دنيا آمدم اما پدر و مادرم ايراني و اصالتا اهل مشهد بودند. حدود 2سال پيش بود كه براي نخستين‌بار به مشهد سفر كردم.

از همان زمان از اين شهر خوشم آمد و تصميم گرفتم در اينجا زندگي كنم. پدر و مادرم با فروش خانه‌شان در انگليس پول زيادي به‌دست آورده بودند كه آن را در بانك‌هاي ايران سرمايه‌گذاري كردند و من با بخشي از اين پول زندگي‌ام را مي‌گذراندم و همزمان و به‌صورت آنلاين در يكي از دانشگاه‌هاي معتبر خارجي تحصيل مي‌كردم تا اينكه يك روز در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با دختر جواني(شاكي پرونده) آشنا شدم.

او با انتشار متني نوشته بود كه تولدش است و از اين مي‌ترسد كه اعضاي خانواده‌اش اين موضوع را فراموش كرده باشند و من هم پيامي برايش فرستادم و همين باعث آشنايي ما شد. رفته رفته به او علاقه‌مند شدم و رابطه‌مان آنقدر صميمي شده بود كه وي حتي فيلم‌هاي خصوصي‌اش را هم برايم فرستاد تا اينكه بعد از مدتي ديگر جوابم را نداد و گفت كه نمي‌خواهد مرا ببيند.

من در ايران تنها بودم و اين جدايي ضربه بزرگي به من وارد كرد اما وقتي فهميدم كه دختر جوان قصد ازدواج با فرد ديگري دارد، به‌شدت عصباني شدم. براي همين تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم و فيلم‌هاي خصوصي‌اش را در سايت‌هاي مستهجن منتشر كردم.
با اعترافات مرد جوان براي او قرار قانوني صادر شد و پرونده در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي با اشاره به اينكه در اين پرونده شاكي و متهم هر دو ضربه خوردند و به‌نوعي بازنده بودند، به دختران و پسران جوان درخصوص دوستي‌هاي اينترنتي هشدار داد و از آنها خواست هرگز به اينگونه دوستي‌ها كه از طريق شبكه‌هاي اجتماعي شكل مي‌گيرد، اعتماد نكنند و اسرار زندگي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر