بازدید 4815
۱

كشف جسد در ميان شمشادهاي بزرگراه باكري

کد خبر: ۶۷۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 14 March 2017
جسد زن جوان كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بود در ميان شمشادهاي بزرگراه باكري كشف شد.
 
به گزارش اعتماد، ساعت ٦:٢٠ صبح ديروز ماموران شهرداري در تماس با پليس از وجود جسد يك زن در ميان شمشادهاي حاشيه بزرگراه باكري خبر دادند.
 
بلافاصله ماموران كلانتري ١٣٣ كوي نصر در محل كشف جسد حاضر شدند و با تاييد موضوع بلافاصله بازپرس ويژه قتل به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر و تحقيقات خود را در اين باره آغاز كردند بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد زن جوان با ضربات چاقو به قتل رسيده و جسدش در ميان شمشادها رها شده است.
 
با بررسي جسد مشخص شد طلاهاي مقتول همراهش است و به سرقت نرفته است. با دستور بازپرس محسن مدير روستا جسد به پزشكي قانوني منتقل و تيمي از كارآگاهان اداره قتل پليس آگاهي تحقيقات‌شان را براي رمز‌گشايي از اين جنايت آغاز كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام. من بارها در جاهای مختلف منتقل کردم که شهرداری موظف است اولا برای حفظ امنیت و جان شهروندان و همچنین برای جلوگیری از تجمع موشها شمشادها را از قسمت تحتانی اصلاح کند و فقط قسمت فوقانی و بالای شمشادها (و یا درختچه ها و گلهایی با چنین ویژگی) برای زیبایی آرایش داده شوند. سالهاست که لا بلای شمشادها محل توزیع و انتقال مواد مخدر بوسیه معتادان شده...... سالهاست که لابلای شمشاد ها اتفلاقاتی افتاده که با عرف و شرع ما همخوانی نداره ..... سالهاست که شمشادهای زیبا مورد سو استفلده برخی از سویی و الودگی ( تجمع موشها) از سویی دیگر شده. آیا وقط آن نرسیده که با روشی کاملاً ساده( آرایش شمشادها) این مشکلات حل شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار