بازدید 4446

زورگير سابقه‌دار خودروهاي تهران دستگير شد

کد خبر: ۶۷۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 12 March 2017
زورگير سابقه‌دار خودروهاي سواري در تهران دستگير شد.
 
به گزارش اعتماد، در هفتم اسفند ماه ماموران كلانتري ١٠٥ سنايي متوجه تجمع عده‌اي از شهروندان در خيابان شدند كه قصد كمك به راننده يك تاكسي را داشتند. از قرار معلوم شخصي قصد زورگيري از اين راننده تاكسي را داشت.
 
با توجه به اظهارات شهروندان، ماموران در وارسي سطل زباله واقع در محل موفق به كشف يك سوييچ خودرو و مقاديري مدارك شناسايي متعلق به فردي به‌نام محمدرسول. س متولد ١٣٥٦ شدند كه بنا بر اظهارات شهروندان توسط اين فرد داخل سطل زباله انداخته شده بود اما منكر آن بود.
 
راننده تاكسي گفت: متهم ابتدا تحت عنوان مسافر از ميدان راه آهن به مقصد ميدان هفتم تير سوار ماشين شد و پس از طي مسافتي من را با چاقو زخمي كرد كه  با كمك مردم موفق به اين كار نشد.
 
با آغاز تحقيقات از متهم به نام حسين. ص متولد ١٣٦٤ كه از مجرمان سابقه‌دار در زمينه ارتكاب جرايم خشن بوده و طي سال‌هاي ١٣٨٨ و ١٣٩٠ نيز دو بار به اتهام سرقت‌هاي مقرون به آزار و ضرب و جرح دستگير و روانه زندان شده  است. 
 
متهم پس از مشاهده تصاوير مستند محل سرقت به ناچار به اين سرقت نيز اعتراف كرد و محل اختفاي خودروي مسروقه را نيز در محدوده ميدان راه آهن به كارآگاهان نشان داد.
 
پليس از ديگر شاكيان درخواست مي‌كند براي شناسايي متهم به پايگاه سوم پليس آگاهي مراجعه كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل