بازدید 6702

قاتل ۶ شهروند اراکی به قصاص محکوم شد

کد خبر: ۶۷۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 08 March 2017
قاتل ۶ شهروند اراکی روز سه شنبه در شعبه یک دادگاه کیفری استان مرکزی به ۶ بار قصاص نفس و اعدام در ملأعام محکوم شد.
 
به گزارش آرمان، عباس صحرایی قاتلی است که در سپیده دم ۲۲ دی ماه سال جاری اقدام به کشتار هولناک دو خانواده اراکی با اسلحه کرده بود و با تلاش نیروی انتظامی شناسایی و به چنگال قانون افتاد.
 
نشست علنی محاکمه این قاتل صبح روز سه شنبه توسط قاضی محمد رضا رحمتی برگزار شد که در آن عباس صحرایی متهم ردیف اول این پرونده به جرم مباشرت در ۶ فقره قتل عمدی به ۶ بار قصای نفس(اعدام در ملا عام) در منطقه شهرک علی ابن ابیطالب(فوتبال اراک) محکوم شد.
 
این قاتل همچنین به دلیل حمل و نگهداری یک قبضه اسلحه کلاشنیکف و ۵۷ فشنگ به هفت سال حبس تعزیری درجه پنج و به جرم اخلال در نظم عمومی به یک سال تعزیری درجه پنجم و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
 
رضا صحرایی متهم درجه دوم این پرونده نیز به جرم معاونت در قتل ۶ شهروند اراکی، خرید و نگهداری یک قبضه اسلحه کلاشنیکف، ۵۷ فشنگ و ترغیب متهم درجه اول به اقدام به قتل به ۵۵ سال حبس و ۲ سال اقامت اجباری در شهرستان ایذه محکوم شد.
 
متهمان از امروز به مدت ۲۰ روز فرصت فرجام خواهی دارند. بامداد ۲۲ دی ماه سال جاری جوانی ۲۷ ساله در ۲ مرحله با سلاح گرم، جان ۶ تن از شهروندان اراکی را گرفت.قاتل که به دلیل انتقامجویی جان شش نفر از شهروندان اراکی گرفت، ظرف ۱۴ ساعت با تلاش عوامل امنیتی و اطلاعاتی دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر