بازدید 5169

هشت اسفند، "روز مهربانی آنلاین" نام گرفت

کد خبر: ۶۷۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 25 February 2017
گردهمایی نیکوکارانه کسب و کارهای اینترنتی برای نخستین بار در ایران ، هشتم اسفند ماه 95 برگزار می‌شود. در این گردهمایی کسب و کارهای مطرح اینترنتی ایران شامل سایت تخفیف گروهی نت برگ، فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی و عطر خانومی،  فروشگاه اینترنتی مد و لباس شیکسون، سایت رزرو هتل جاباما، سایت سفارش غذای چیلیوری و سایت رزرو بلیط تئاتر تیکت حضور خواهند داشت.
 
هشت اسفند،  

در "روز مهربانی آنلاین" ، همه هموطنان عزیز ایرانی دعوت شده اند تا در یک اقدام نیکوکارانه، به موسسه خیریه " جمعیت باور" ، یاری رسانند. به پاس حضور هموطنان عزیز در این امر نیکوکارانه ، سبد خرید نوروزی با تخفیف بالایی از طرف فروشگاههای اینترنتی ذکرشده در اختیار نیکوکاران عزیز قرار خواهد گرفت.

سبد مهربانی با تنوعی از کالاهای مطابق با حال و هوای نوروزی به ارزش 165 هزار تومان است که می توانید با پرداخت 9900 تومان از سایت نت برگ خریداری کرده و از تخفیف های نوروزی سایت های مذکور بهره مند شوید. مبالغ پرداختی توسط مشتریان به موسسه خیریه "جمعیت باور" طی مراسمی اهدا و اطلاع رسانی می شود.

تمام هموطنان می‌توانند از هشتم تا پانزدهم اسفند ماه نسبت به خرید سبد مهربانی از سایت تخفیف گروهی نت برگ اقدام نمایند و سپس با داشتن کدهای تخفیف خود، از فروشگاه های ذکرشده ، محصولات و خدمات خود را تا پایان فروردین ماه سال 96 خریداری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل