بازدید 7250
۱

آدم‌ربايان كودك ٧ ساله را كشتند

کد خبر: ۶۶۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 19 February 2017
هفته گذشته دختربچه ٧ ساله‌اي در يكي از محله‌هاي مهاجرنشين كرمان ربوده شد و به قتل رسيد. همچنين يك دختربچه ٧ ساله ديگر نيز روز جمعه در يك سوپرماركت در شهر كرمان ربوده كه بعد از ٢٠ ساعت توسط ماموران نيروي انتظامي كرمان به خانواده‌اش بازگردانده شد.
 
به گزارش اعتماد، فرمانده نيروي انتظامي استان كرمان درباره ربوده شدن دختر هفت ساله‌اي كه بعد از ربوده شدن به قتل رسيد، گفت: «اين كودك در يكي از محله‌هاي مهاجرنشين كرمان كه بيشتر افاغنه در آن زندگي مي‌كنند، ربوده شده و به قتل رسيده است.
 
اين ماجرا به وسيله كارگاهان و ماموران نيروي انتظامي در حال پيگيري است و به زودي افرادي كه در اين خصوص دست داشته‌اند، دستگير و مجازات خواهند شد. پيكر اين دختر ۷ ساله كه تبعه افغانستان بوده بعد از قتل در يكي از خرابه‌هاي اين محله رها شده اما به هيچ عنوان اعضاي بدن او برداشته نشده، بلكه به وسيله حيوانات آسيب ديده است.»
 
سردار رضا بني‌اسدي درباره شايعه قاچاق اعضاي بدن اين دختر بچه ٧ ساله كه در فضاي مجازي منتشر شده بود گفت: «اين صحبت عوامانه و شايعه است چون پيوند اعضا نياز به تخصص و اتاق عمل استريل دارد. در ضمن همه اعضاي بدن اين كودك در بدنش است.»
 
فرمانده نيروي انتظامي استان كرمان درباره ربودن دختر بچه ۵ ساله ديگر نيز گفت: «در اين پرونده يك افغانستاني و دو ايراني دستگير شده‌اند. اين افراد با يك خودروي پژو دختر ربوده شده را به اندوهجرد منتقل كرده بودند.»
 
روز جمعه نيز نيروي‌هاي متخصص نيروي انتظامي با مصاحبه و تحقيق از اطرافيان كودك، سرنخ‌هايي را پيدا كرده و متهمان را به دام انداختند.»
 
سردار رضا بني‌اسدي با بيان اينكه اين دو مورد آدم‌ربايي به هم ارتباطي ندارند، گفت: «در مورد دوم ربايندگان درخواست ۹۳ ميليون تومان پول كرده بودند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این افغانیها رو از کشور بیرون کنید هم برا ما بهتره هم واسه خودشون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم