بازدید 6472

«قاتل خاموش» راننده تیبا را در داخل خودرویش کشت

کد خبر: ۶۶۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 18 February 2017
راننده تیبا هنگام استراحت داخل خودرویش بر اثر استفاده از پیک‌نیکی، جان خود را از دست داد.
 
به گزارش ابتکار، ساعت 19:45 شب جمعه طی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن مرد میانسال داخل خودروی تیبا، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 71 و گروه امداد و نجات 12 را به محل حادثه در میدان هلال احمر، خیابان گلستان اعزام کرد.
 
مهدی خضری‌پور؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: داخل یک دستگاه خودروی سواری تیبا که در کنار خیابان پارک شده بود، مرد میانسال حین استراحت بر اثر استفاده از پیک‌نیکی، دچار گاز گرفتگی شده و کاملاً بی‌هوش بود.
 
وی ادامه داد: با توجه به قفل بودن در خودروی سواری، نیروهای عملیاتی بی‌درنگ با استفاده از تجهیزات در خودرو را باز کرده و مرد میانسال را تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد مرد میانسال بر اثر انتشار گاز مونوکسید کربن دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.
 
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، محل حادثه را تحویل ماموران نیروی انتظامی دادند همچنین کارشناسان سازمان آتش‌نشانی تهران علت بروز این حادثه را استفاده از گاز پیک‌نیکی در فضای بسته خودرو سواری و انتشار گاز مونوکسید کربن اعلام کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل