بازدید 11631

کلکسیون زن سارق از کیف‌های مسروقه

کد خبر: ۶۶۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 16 February 2017
زن سارق که در پی ده‌ها سرقت از اتاق دبیران مدارس، آرایشگاه‌های زنانه و اماکن عمومی، صاحب کلکسیونی از کیف‌های مسروقه زنانه ومردانه بود باردیابی‌های مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شد.
 
به‌گزارش ایران، مأموران پلیس با کشف سرنخ‌هایی از طریق دوربین‌های مداربسته وتحقیقات محلی درباره فعالیت‌زنان سارق، موفق به شناسایی و دستگیری زن 39 ساله شده و او را در یک عملیات غافلگیرانه به دام انداختند.
 
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در بازرسی از خانه این زن بیش از 50 کیف دستی زنانه و چندین کیف مردانه کشف شد.زن سارق در بازجویی‌ها اعتراف کرد: بیشتر کیف‌های زنانه را از آرایشگاه‌ها و کیف‌های دستی مردانه را از دفتر‌های مخصوص دبیران مدارس به‌سرقت برده بود.
 
به‌گفته پلیس این زن خبر داشت که دبیران مدارس هنگام تدریس در کلاس‌ها کیف‌های دستی‌شان را در اتاق مخصوص معلمان می‌گذارند و به طور معمول در این اتاق‌ها باز است.
او هم به بهانه‌های مختلف، براحتی وارد اتاق دبیران شده و کیف‌های دستی آنان را می‌دزدید.
 
این زن تاکنون به 50 مدرسه، آرایشگاه زنانه در چد شهرستان از جمله ساوجبلاغ- نظرآباد و آبیک دستبرد زده است.
 
سرهنگ صابرپور فرمانده انتظامی ساوجبلاغ به شهروندان توصیه کرد: همواره موارد حفاظتی- ایمنی و مراقبت را رعایت کنند و در اماکن عمومی و خصوصی، کیف دستی، پول، وسایل شخصی و اشیای قیمتی خود را داخل کمدها یا اتاق‌های دربسته بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل