بازدید 2573

دیوان از برخورد با متخلفان در بودجه های گذشته گزارش دهد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: مقرر شده دیوان محاسبات گزارش جمع بندی از چگونگی برخورد با متخلفانی که در تفریغ بودجه سنوات گذشته ذکر کرده به مجلس ارائه دهد.
کد خبر: ۶۶۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 13 February 2017
غلامعلی جعفرزاده در  در تشریح نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: عادل آذر رییس دیوان محاسبات خلاصه گزارش بودجه 94 را به کمیسیون ارائه کرد و نمایندگان سوالات خود در خصوص تفریغ بودجه را مطرح کردند.

به گزارش  فارس،‌ نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نمایندگان از آذر پرسیدند که ایرادات و تخلفاتی که در تفریغ بودجه سنوات گذشته مطرح و گزارش شده نتیجه آن چه شده است، افزود: پس از بحث و بررسی ها در کمیسیون از دیوان محاسبات درخواست شد که گزارش جمع بندی از برخورد با متخلفان به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارائه دهد و همچنین در گزارش اشاره کند که چه تهمیداتی اتخاذ شده که تخلفات تکرار نشود.

*دیوان محاسبات درخصوص اتخاذ تمهیدات برای عدم وقوع دوباره تخلفات گزارش می دهد

جعفرزاده ادامه داد:دیوان محسبات باید همزمان با ارائه لایحه دولت به مجلس گزارش دهد، که چه نکاتی باید در بررسی لایحه بودجه در نظر  گرفته شود و برای پیشگیری دیوان محاسبات چه اقداماتی می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دیوان محاسبات هر ساله گزارشی از متخلفان در تفریغ بودجه می آورد، اما در گزارش جدید ذکر می شود که بحث برخورد با متخلفان را به کجا رسانده است و چه تمهیداتی برای وقوع دوباره آن اندیشیده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار