بازدید 6618

کشف جسد نوزاد دو ماهه در پاتوق معتادان

کد خبر: ۶۶۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 12 February 2017
درپی کشف جسد نوزاد دو ماهه در پاتوق معتادان، یک مرد معتاد بازداشت شد و بازپرس جنایی دستور آزمایش «دی.ان.ای» از او را صادر کرد تا مشخص شود با کودک چه نسبتی دارد.
 
به گزارش ایران، بعدازظهر چهارشنبه معتادانی  در کنار مسیل باختر-حوالی نارمک-مشغول مصرف مواد بودند که ناگهان متوجه جعبه مقوایی شدند که گوشه رودخانه رها شده بود. همان موقع چند مرد جوان به سراغ کارتن رفته و پس ازگشودن جعبه با جسد نوزادی روبه‌روشدند.
 
پس ازحضور مأموران کلانتری درمحل حادثه واعلام موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم، تحقیقات در این باره آغاز شد. نخستین بررسی‌ها نشان داد پسرک حدود دو ماهه بوده که ساعت‌ها قبل جان سپرده بود. هیچ آثار کبودی و ضرب و شتم نیز روی بدنش دیده نمی‌شد.بنابراین جسد به دستور بازپرس جنایی برای مشخص شدن علت وزمان مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
در ادامه، چند مرد معتاد مدعی شدند که روز قبل، مرد معتادی به نام شهرام را هنگام انتقال جعبه به آنجا دیده‌اند.
 
به دنبال این اظهارات، شهرام شناسایی ودستگیرشد.اودربازجویی‌ها گفت: «وقتی دیروزجعبه مقوایی را دیدم، با این تصور که داخل کارتن وسایل سرقتی قرار دارد و می‌توانم با فروش وسایل، پولی به جیب بزنم و خرج چند روزه موادم را جور کنم، کارتن را برداشتم. اما چون کار داشتم، داخل آن را نگاه نکردم و با خودم گفتم سر فرصت وسایل آن را به فروش می‌رسانم.
 
اما نمی‌دانستم که داخل آن جسد کودکی قرار دارد.»باتوجه به اظهارات مرد معتاد، بازپرس جنایی دستور آزمایش «دی ان ای» از شهرام را صادر کرد تا مشخص شود آیا با نوزاد نسبت فامیلی دارد یا خیر.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان