بازدید 3316
۱

پایان هفته آرام بورس

معاملات امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه به دنبال ترس روزهای گذشته، با روندی آرام پیگیری شد و درنهایت شاخص کل بورس با رشد 27 واحدی به معاملات این هفته پایان داد.
کد خبر: ۶۶۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 08 February 2017
معاملات امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه به دنبال ترس روزهای گذشته، با روندی آرام پیگیری شد و درنهایت شاخص کل بورس با رشد 27 واحدی به معاملات این هفته پایان داد. 

به گزارش تابناک اقتصادی، در بازار امروز و ابتدای معاملات نمادهای غدیس، بنیرو، شپارس و وآذر در صف خرید و نمادهای خاور، فخاس و غچین در صف فروش نشستند.

امروز معاملات بانک ملت و تجارت در محدوده صفر تابلو بودند؛ ازطرفی معاملات گروه خودرو اکثرا در دامنه منفی و معاملات گروه غذایی اکثرا در دامنه مثبت معامله شدند. صف خرید در نماد غدیس در قیمت 4518 ریال تشکیل شد.

برطبق این گزارش، امروز افزایش سرمایه ذوب آهن به میزان 321 درصد به صورت جایزه در سامانه اعمال شد. در گروه قطعه سازان نماد خچرخش با جابه‌جایی 2 میلیون سهم در 3.5 درصد مثبت داد و ستد شد. ختور نیز با جابه‌جایی 600 هزار سهم در در محدوده 4.8 درصد مثبت داد و ستد شد.

امروز معدنی‌ها اکثرا در دامنه منفی معامله شدند؛ کگل با جابه‌جایی 1.4 میلیون سهم در 2.2 درصد منفی داد و ستد شد. این نماد کگل 15 واحد تاثیر منفی بر شاخص گذاشت.



در پایان معاملات امروز، شاخص کل با رشد 27 واحدی به رقم 76 هزار و 792 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز 2 واحد رشد کرد و به عدد 15 هزار و 484 واحد دست یافت. ارزش معاملات 2664 میلیارد ریال شد.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد فملی با 33 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد خودرو با 27  واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن نماد برکت با  71.8 میلیارد ریال بود.

در فرابورس ام آیفکس با افت 0.8 واحدی به رقم 834 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 2649 میلیارد ریال شد.بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای دماوند با 1.01 واحد منفی و بکهنوج با 0.41 واحد مثبت به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد کرمان با  107.2 میلیارد ریال اختصاص یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازهم داستان همیشگی مثبت کردن شاخص بورس در 10 دقیقه آخر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها