بازدید 3525
توزیع 40 هزار تن برنج برای تنظیم بازار شب عید

برنج هندی کیلویی 3800 تومان

معاون شرکت بازرگانی دولتی گفت: برای تنظیم بازار شب عید 40 هزار تن برنج هندی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶ 06 February 2017
معاون شرکت بازرگانی دولتی گفت: برای تنظیم بازار شب عید 40 هزار تن برنج هندی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور توزیع می‌شود.

حسن عباسی معروفان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ در پاسخ به اینکه برای تنظیم بازار و کاهش قیمت برنج با نزدیک شدن ایام نوروز چه تدابیری اندیشیده‌اید، گفت: با مصوبه ستاد تنظیم بازار از هفته گذشته 40 هزار تن برنج هندی 1121 به قیمت 3800 تومان در حال توزیع در سراسر کشور است.

وی اضافه کرد:‌ قرار است تا با ستاد تنظیم بازار هر استان فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای توزیع این نوع برنج انتخاب شده تا مردم بتوانند از این طریق برنج مورد نیاز خود را تأمین کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم برنج درجه یک ایرانی در بازار خرده‌فروشی تا 13 هزار و 500 تومان هم رسیده و قیمت هر کیلوگرم برنج هندی 4800 تا 5 هزار تومان است.

قیمت برنج ایرانی طی یک سال اخیر افزایش 40 درصدی داشته است، اما قیمت برنج وارداتی تغییر چندانی نداشته است. طی دو هفته اخیر نیز دولت تعرفه واردات برنج را به یکباره از 26 درصد به 5 درصد کاهش داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار