بازدید 7263
۱

جيب‌بر سابقه‌دار به دام افتاد

کد خبر: ۶۶۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 04 February 2017
جيب‌بر حرفه‌اي ايستگاه‌هاي بی‌.‌آر.تی و مترو در آخرين ايستگاه به دام مأموران گرفتار شد.
 
به گزارش جوان، ساعت 11 و 30 دقيقه روز سه‌شنبه 5 بهمن ماه مأموران پليس مستقر در ايستگاه متروي امام خميني (ره) به پسر جواني مشكوك شدند و وي را بازداشت كردند.
مأموران در بازرسي بدني از پسر جوان علاوه بر يك قبضه چاقو، مقداري وجه نقد و يك كيف حاوي پول كه مدارك شناسايي آن متعلق به فرد ديگري بود، كشف كردند.

در حالي كه تحقيقات از متهم ادامه داشت، شهروندي به ايستگاه پليس مراجعه و اعلام كرد لحظاتي قبل كيف پولش سرقت شده است. با بررسي مدارك هويتي داخل كيف مشخص شد كيف كشف شده از مظنون متعلق به شاكي است كه دقايقي قبل متهم آن را سرقت كرده است.
 پس از تشكيل پرونده پسر جوان به اتهام «جيب‌بري» و به دستور بازپرس شعبه دوازدهم دادسراي ناحيه 12 تهران براي تحقيقات بيشتر در اختيار تيم مبارزه با جيب‌بري اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

بررسي سوابق متهم 25 ساله كه حسين نام دارد، نشان داد وي از مجرمان سابقه‌داري است كه پيش از اين بارها به اتهام سرقت به شيوه جيب‌بري دستگير و روانه زندان شده بود و آخرين بار در ارديبهشت ماه سال جاري به اتهام جيب‌بري دستگير و روانه زندان و پس از گذشت سه ماه مجدداً از زندان آزاد شده است.

متهم كه معتاد به موادمخدر است در تحقيقات به دهها فقره سرقت گوشي تلفن همراه و كيف پول شهروندان در خطوط بی‌.‌آر.تی و بعضاً مترو اعتراف كرد. وي گفت: من معتاد به مواد مخدر هستم و روزانه 100 هزار تومان مواد مصرف مي‌كنم به همين دليل در محدوده ايستگاه‌هاي بی‌.‌آر.تی ميدان امام حسين تا تهرانپارس از شهروندان جيب‌‌بري مي‌كنم.

سرهنگ كارآگاه داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر اعلام داشت: براي شناسايي جرائم ارتكابي متهم و همچنين شناسايي ساير شكات و مالباختگان احتمالي، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي بازپرس محترم پرونده صادر شده است؛ بنابراين از تمامي شكات و مالباختگاني كه موفق به شناسايي تصوير متهم شدند، دعوت مي‌شود تا جهت پيگيري شكايات خود به نشاني اداره هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو ایران کاری به دزدها ندارن،چرا???چندبار افتاده زندان دوباره ولش کردن?اینهارو باید تبعید کرد و تا اخر عمر اونجا نگهشون داشت،کسیکه عادت به دزدی داره تا آخره عمر همینکارو تکرار میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل