بازدید 2915

گسترش روابط تجاری مکزیک و اتحادیه اروپا

به دنبال افزایش موج نگرانی ها از سیاست های حمایتی «ترامپ» این بار مکزیک و اتحادیه اروپا مذاکرات تجارت آزاد را تسریع می بخشند.
کد خبر: ۶۶۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 02 February 2017
به دنبال افزایش موج نگرانی ها از سیاست های حمایتی «ترامپ» این بار مکزیک و اتحادیه اروپا مذاکرات تجارت آزاد را تسریع می بخشند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، به دنبال موج تهدیدات سیاست حمایتی «دونالد ترامپ»، مکزیک و اتحادیه اروپا مذاکرات تجارت آزاد را سرعت می بخشند.

همچنین مذاکر کننده ارشد اتحادیه اروپا به همراه وزیر اقتصاد مکزیک در بیانیه ای مشترک اعلام کردند، در حال حاضر شاهد آن هستیم که نگرانی ها در مورد سیاست حمایتی آمریکا در سرتا سر جهان روبه افزایش است.

ترامپ،  آلمان را که قدرتمندترین کشور اتحادیه اروپا است، متهم به دستکاری در یورو برای سود بردن از منافع صادرات محور خود به هزینه آمریکا کرده است.  

به گفته تحلیل گران اقتصادی با عملیاتی کردن این مذاکرات، مکزیک به دنبال نشان دادن آن است می تواند با دیگر شرکای خود به توافق برسد.

 این در حالی است که مکزیک چندین بار توسط «ترامپ»  هدف قرار گرفته و رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که ایالات متحده در اولویت اول او قرار دارد و در مورد توافقنامه تجارت «نفتا» هم از نو مذاکره خواهد کرد؛ ضمن اینکه دستور ساخت دیوار مرزی بین مکزیک و آمریکا را برای جلوگیری از مهاجران به داخل خاک ایالات متحده داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار