بازدید 9836

پسر پیرزن میلیاردر پیدا شد

کد خبر: ۶۶۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲ 02 February 2017
 تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی میرزایی برای یافتن پسر گم شده پیرزن میلیاردر آغاز شده بود به نتیجه رسید و پسر 24 ساله این پیرزن درحالی پیدا شد که مدعی است به صورت مجردی در نقطه دیگری از مشهد زندگی می کند.
 
به گزارش خراسان، هفتم بهمن خبری با عنوان ماجرای 2 ماه شکنجه پیرزن پولدار برای تصاحب اموال در صفحه حوادث روزنامه خراسان به چاپ رسید که محتویات پرونده آدم ربایی نشان می داد پیرزن ثروتمندی توسط یکی از بستگانش و با همدستی افراد دیگری در مشهد ربوده شده و متهمان برای تصاحب اموال پیرزن با شکنجه و آدم ربایی از وی وکالت بلاعزل برای فروش اموالش را گرفته اند.
 
این درحالی بود که بررسی های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی از گم شدن مرموز پسر پیرزن حکایت داشت، بنابراین با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) تلاش ها برای یافتن وی آغاز شد چرا که پیرزن مذکور تیرماه گذشته گم شدن فرزندش را به پلیس آگاهی اطلاع داده بود اما از آن زمان به بعد پیرزن ماجرای گم شدن این جوان را پی گیری نکرد تا این که پس از برملاشدن ربایش و شکنجه پیرزن، پرونده گم شدن مرموز پسر وی نیز در دستور کار قرار گرفت.
 
گزارش خراسان حاکی است: پس از چند روز ردیابی های اطلاعاتی در نهایت پسر جوان پیرزن پیدا شد و ادعا کرد به خاطر اختلاف سنی زیاد با مادرش نمی توانست او را درک کند به همین منظور هم پس از گرفتن مبالغ زیادی پول از مادرش به صورت مجردی در نقطه ای دیگر از شهر زندگی می  کند.
 
وی همچنین مدعی شد: یکی از بستگانم (متهم اصلی پرونده آدم ربایی) به من گفته بود که مادرت حکم جلب تو را گرفته است من هم به دلیل ترس از دستگیری خودم را پنهان کرده بودم.
 
بنابراین گزارش، در همین حال پیرزن مذکور نیز که تحت درمان قرار دارد به قاضی میرزایی گفت: من برای فروش اموالم به کسی وکالت نداده ام ! فقط به خاطر می آورم که 2 نفر مرا به منزل دیگری بردند و ... تحقیقات بیشتر برای کشف زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان