بازدید 5800

نقشه مادر و پسر برای سرقت از مرد پولدار

کد خبر: ۶۶۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 31 January 2017
پسرشیشه‌ای برای سرقت از مرد پولدار با مادر و دوستش همدست شد.

به گزارش همشهری، چند روز پيش مردجواني به اداره پليس رفت و گفت در دام يك زن و 2مرد سارق گرفتار شده و اموالش به سرقت رفته است. وي گفت: ساعت 11شب بود و سوار بر خودروي جنسيسم از يكي از اتوبان‌ها مي‌گذشتم كه كنار خيابان زني را ديدم. او منتظر تاكسي بود و چون هوا سرد بود تصميم گرفتم وي را به خانه‌اش برسانم. در بين راه خواست كنار خيابان توقف كنم. همان لحظه 2جوان كه سوار بر موتور بودند به شيشه ماشين كوبيدند.

زن در ماشين را باز كرد و 2موتور سوار با اين ادعا كه مزاحم مادرشان شده‌ام مرا به باد كتك گرفتند و با تهديد پول‌هايم را به همراه دستبند و انگشتر طلا و ساعت و موبايلم دزديدند. آنها با تهديد كارت عابربانكم و رمزش را گرفتند و پس از سرقت هر 3سوار موتور شدند و فرار كردند. لحظاتي بعد متوجه شدم كه 3ميليون تومان از حسابم برداشت كرده‌اند. كارآگاهان با سرنخ‌هايي كه از سارقان به‌جا مانده بود موفق به شناسايي آنها شدند.

پشت پرده ماجرا مادر و پسري بودند كه پسر 18ساله سركرده و طراح نقشه سرقت بود. نفر سوم يكي از دوستان سركرده باند بود و هر 3در 2 عمليات جداگانه دستگير شدند و با دستور قاضي شعبه اول دادسراي ناحيه 12تهران تحقيقات از آنها شروع شد. مادر 35ساله در تحقيقات گفت: شوهرم سال‌ها قبل به‌دليل مصرف بيش از حد مواد‌مخدر جانش را از دست داد و من به تنهايي پسرم را بزرگ كردم. چند وقت پيش بود كه متوجه شدم پسرم هم در دام مواد‌مخدر گرفتار شده و با دوستانش شيشه مي‌كشد.

يك شب او گفت كه نقشه سرقت از مردي ثروتمندي را كشيده است. مردي كه متاهل بود و 2فرزند داشت. پسرم از دوستش هم خواسته بود كه در اين سرقت با ما همراه شود. ما چند شب سر راه طعمه خود قرار گرفتيم تا اينكه يكي از شب‌ها بالاخره او را تنها گير انداختيم و نقشه‌مان را عملي كرديم. متهمان با قرار قانوني روانه زندان شده‌اند و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل