بازدید 3590

آخرین مذاکرات برای اسکان کسبه پلاسکو

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه مذاکراتی برای اسکان کسبه پلاسکو در مجتمع نور تهران انجام شده است، گفت: فعلا محل های متفاوتی مطرح است که به قطعیت نرسیده است.
کد خبر: ۶۶۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 28 January 2017
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه مذاکراتی برای اسکان کسبه پلاسکو در مجتمع نور تهران انجام شده است، گفت: فعلا محل های متفاوتی مطرح است که به قطعیت نرسیده است.

علی فاضلی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین جزئیات اسکان کسبه پلاسکو، گفت: فعلا همان محل هایی که قبلا اعلام شده برای کسبه پلاسکو در نظرگرفته شده است اما هنوز قطعی نیست.

وی با اشاره به اینکه تنها مرجع پاسخگویی برای وضعیت کسبه پلاسکو، اتاق اصناف ایران است، افزود: صحبت هایی هم برای اسکان کسبه پلاسکو در مجتمع نور تهران انجام گرفته اما هنوز به مرحله قرارداد نرسیده است.

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تا زمانیکه این صحبت ها به قرارداد نرسد نمی توان با قطعیت اعلام کرد، اظهار داشت: به هر حال اتاق اصناف تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین شرایط برای کسبه پلاسکو فراهم شود.

براساس این گزارش، فاضلی پیش از این به مهر گفته بود: سه مکان برای استقرار آنها در نظرگرفته شده است که دو محل فروشگاه قدس مولوی و میدان خراسان فعلا مشخص شده تا با اولویت در اختیار کسبه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال تهیه گزارش از این دو محل هستیم تا به دولت ارائه کنیم، افزود: این گزارش در کارگروه دولت در دفتر آقای شریعتمداری ارائه می شود تا پس از تصویب در این کارگروه به اجرا برسد.

اظهارات فاضلی مبنی بر قطعی نبود اسکان کسبه پلاسکو در مجتمع نور تهران در حالی است که رئیس اتحادیه پیراهن دوزان امروز در گفت و گویی گفته بود: سرقفلی ۷۰۰ واحد تجاری خالی مجتمع نور تهران واقع در تقاطع خیابان ولیعصر(ع) - طالقانی به چند بانک واگذار شده و اتاق اصناف طی رایزنی‌هایی که با صاحبان آن انجام داده، واحدهای خالی این پاساژ را برای فعالیت مجدد کسبه تا آماده‌سازی ساختمان پلاسکو در اختیار آنها قرار می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل