بازدید 2581

هفته بیستم فوتسال/جشنواره گل حفاری

در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران اختلاف تیم گیتی پسند اصفهان با تیم رده دوم جدول به هشت امتیاز رسید.
کد خبر: ۶۶۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 27 January 2017
در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران اختلاف تیم گیتی پسند اصفهان با تیم رده دوم جدول به هشت امتیاز رسید.
 
به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران در هفت شهر کشور پیگیری شد و تیم های بالای  جدولی گیتی پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران ،‌دبیری تبریز و شکست مس سونگون مقابل حریفانشان به برتری رسیدند. در ادامه گزارش خانه فوتسال را از دیدارهای جذاب این هفته می خوانیم:
 
*تاسیسات دریایی تهران ۳ – آذرخش بندر عباس صفر  
 
گلزنان: علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی و وحید شمسایی ( تاسیسات دریایی)
 
در نخستین دیدار هفته بیستم تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران بعد از برتری دشوار و حماسی مقابل دانشگاه ازاد در خانه با تیم اذرخشی دیدار کرد که روند بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته اما هفته گذشته هم داغدار مس بود. اذرخشی ها با بهانه بقا و تاسیساتی ها با امید قهرمانی می دانستند که این امتیاز ها می تواند هر دو تیم را به هدفشان نزدیک کند اما در زمین بازی تیم شمسایی بود که نمایش بهتری داشت و با شخصیت بالای بازیکنان با تجربه و ستاره اش توانست از ابتدا بر بازی مسلط باشد. تاسیساتی ها در نیمه اول بازی دو بار به گل رسیدند تا با خیال راحت در نیمه دوم بازی خود را به نمایش بگذارند. در نیمه دوم تلاش اذرخشی ها به نتیجه نرسید و تیم تهرانی در اواخر بازی یک بار دیگر به گل رسید تا بازی با حساب سه بر صفر به سود تیم تاسیسات دریایی تهران به اتمام برسد.
 
*گیتی پسند اصقهان ۵ – فرش آرای مشهد ۲
 
گلزنان: احمد اسماعیل پور و مهدی جاوید ۳ و مهران عایقدر (‌گیتی پسند)،‌ قدرت بهادری و موسی حسن دوست ( فرش آرا )
 
در اصفهان تیم صدرنشین گیتی پسند این شهر در خانه با فرش آرای مشهد دیدار کرد. در این دیدار شاگران رضا لک بازی را توفانی اغاز کردند و توانستند با سه گل از حریف پیش بیفتد اما در ادامه تغییر در درون دروازه فرشی ها ورق را به سمت تعادل بازگرداند و شاگردان مرتضایی با زدن دو گل نتیجه را به ۳-۲ تغییر دادند تا هر دو تیم با همین اختلاف نزدیک برای ادامه رقابت در نیمه دوم به رختکن بروند. اما در نیمه دوم تیم میزبان که از شکست مس رده دومی مطلع شده بود با انگیزه و روحیه مضاعف پای به زمین گذاشت و با دو گل مهدی جاوید اختلاف را به سه گل رساند تا به تنهایی با ۵۰ امتیاز با فاصله ۸ امتیازی با تیم دوم در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. 
 
*مس سونگون ورزقان یک – یاسین پیشرو قم ۳
 
گلزنان: توحید لطفی ( مس)، سعید قاسمی و امین مجیدی پور و ابراهیم مسعودی ( یاسین پیشرو )
 
در یکی از حساس ترین و زیباترین پیکار های هفته بیستم یاسین پیشرو نمره بیست کسب کرد. شاگردان حیدریان در تبریز کار بزرگی کردند و تیم رده دومی مس سونگون را که با تمام وجود برای برد و تعقیب گیتی پسند انگیزه داشت شکست دادند. در این دیدار تیم میهمان در همان نیمه اول دو بار به گل رسید تا شاگردان افضل در شرایط دشواری قرار گیرند و برای جبران گلها تلاش کنند. هرچند مسی ها یک بار اختلاف را به یک گل رساندند اما گل سوم یاسین پیشرو در نیمه دوم کار مس را دشوار کرد تا سرانجام تبریزی ها تسلیم بازی تیم قم شده و با ۴۲ امتیاز به کار خود تا پایان هفته بیستم پایان دهند. با این نتیجه اختلاف مس با صدر جدول به ۸ امتیاز رسید تا گیتی پسند حاتلا با خیال راحت به ادامه مسابقات بپردازد.
 
*ارژن شیراز صفر – دبیری تبریز ۴

گلزنان: حمید احمدی ۲ و علیرضا عسگری و جواد اصغری مقدم (دبیری تبریز )
 
تیم فوتسال دبیری تبریز در شیراز موفق شد میزبانش را با نتیجه قاطع از پیش رو بردارد. در این دیدار شاگردان اصغری مقدم که با ۳۸ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار داشتند در همان نیمه اول تیم ارژن شیراز را با حساب سه بر صفر شکست داد تا در نیمه دوم کار سختی پیش رو نداشته باشد.  دبیری ها در نیمه دوم با اطلاع از شکست مس انگیزه داشتند با تثبیت برد خود به یک امتیازی همشهری در رده سوم جدول برسند. در این نیمه هم تبریزی ها موفق شدند باز هم به گل برسند و با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسند و با ۴۱ امتیاز به رده دوم نزدیک شوند.
 
*حفاری اهواز ۱۱ – دانشگاه ازاد تهران صفر
 
گلزنان: شهاب طالبی و علیرضا بهلولی۳ و حسین فهیمی مقدم ۲ و علیرضا رفیعی و فرشاد کلاه کج و فرهاد توکلی ( حفاری )
 
تیم فوتسال حفاری اهواز هم دیگر میزبان برنده هفته بود. شاگردان علاسوند مقابل تیم قعر جدولی دانشگاه ازاد تهران کار سختی نداشتند و در  همان نیمه اول بازی موفق شدند با زدن سه گل به نوعی نسخه تیم تهرانی را بپیچند و در نیمه دوم به مرور تاکتیک ها و کنترل بازی بپردازند اوازی ها در این نیمه با خیال راحت تا می توانستند گل زدند تا در پایان با ۱۱ گل برنده دیدار باشند. دانشگاه ازاد تیم ۴ امتیازی چسبیده به انتهای جدول در این هفته خوش شانس بود که دیگر تیم های فانوس به دست هم بازنده بودند اما قاضی و همکارانش در این تیم به خوبی می دانند برای بقا در لیگ برتر باید نتایج شگفت انگیزی کسب کنند و با ادامه این روند قطعا برای بودن در لیگ برتر فصل اینده باید باز هم به دنبال خرید سهمیه باشند. حفاری ها با این نتیجه ۳۶ امتیازی شدند و پایین تر از قافله مدعیان و با فاصله از میانه جدولی ها در مکان ششم باقی ماندند.
 
*شهروند ساری ۷ – طرح و توسعه الوند قزوین یک
 
گلزنان : حمیدرضا ره انجام ۲ و مرتضی عظیمایی ۲ و طاها مرتضوی و علی ابراهیمی ۲  (‌شهروند )، محمد طاهری ( گل بخودی) ( توسعه الوند)
 
دیگر تیم انتهای جدولی لیگ برتر یعنی نماینده بی انضباط قزوین هم در ساری به سختی شکست خورد. تیم توسعه الوند بدون تجربه بازی در قلعه عقابها پای در حریم عقاب ها گذاشت و در همان نیمه اول با پذیرش سه گل امیدش برای کسب امتیاز ناامید شد. در نیمه دوم هم شاگردان رعدی که هفته گذشته مقابل دبیری ۵ گل خورده بودند توانستند کار را با ادامه گلزنی پیش برده و با نتیجه ۷ – ۱ از سد حریف خود بگذرند و به طور کامل خاطره ان بازی را به دست فراموشی بسپارند. تیم قزوین با این نتیجه کار سختی در هفته های اینده خواهد داشت ولی با توجه به باخت اذرخش هنوز فرصت مناسبی برای بقا دارد.

*مقاومت البرز 4 – شهرداری ساوه 6
 
گلزنان : وحید شفیعی و اسماعیل وطن خواه (‌گل بخودی)، مهرداد قنبرزاده ۲  (‌مقاومت )،‌ اسحاق سورقالی ۲ و محمد حسین کوهستانی و مهدی مصطفایی و سعید تقی زاده و علی مروتی (‌شهرداری )
 
در اخرین دیدار هفته هم در ورزشگاه انقلاب کرج تیم مقاومت مقابل شهرداری ساوه تن به شکست داد. در این دیدار شاگردان حسن زاده بازی را بهتر اغاز کردند و با زدن سه گل قاطعانه به رختکن رفتند. در نیمه دوم شاگردان جوان رضا فلاح که می دانستند چیزی در این دیدار برای از دست دادن باقی نمانده است با استفاده از پاورپلی سعی در جبران نتیجه داشتند اما این حربه به سودشان نبود و دروازه شان را سه بار دیگر باز شده دیدند و با وجود زدن چهار گل نتوانستند بازی را به تساوی بکشانند تا در نهایت بازی با حساب ۶-۴ به سود تیم شهرداری به پایان برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان