بازدید 10896

درگیری مرگبار بر سر فروش یک ملک

کد خبر: ۶۵۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 24 January 2017
اختلاف خريدار و فروشنده يك ملك در شمال تهران با قتل فروشنده به پايان رسيد.
 
به گزارش جوان، صبح ديروز بازپرس ويژه قتل تهران با تماس مأموران كلانتري قائم از مرگ مشكوك مردي ميانسال در يكي از بيمارستان‌هاي شمال شهر با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران در محل حاضر شد.
 
بررسي‌ها نشان داد كه مرد ميانسال در جريان درگيري با مردي به نام فرامرز مجروح شده بود و بعد از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داده است. بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني فرامرز بازداشت شد و مورد تحقيق قرار گرفت.
 
او گفت: مدتي قبل ملكي را از مقتول خريدم، اما خيلي زود به خاطر انجام كارهاي شهرداري او اختلاف حساب پيدا كردم. وقتي اختلاف ما بالا گرفت، راهي دادگاه شديم تا تكليف ما را روشن كند. قاضي هم قبل از رسيدگي ما را به سازش دعوت كرد و قرار شد شنبه راهي دفترخانه‌اي در اقدسيه شويم و سند به نام من منتقل شود.

روز حادثه مقابل دفترخانه دوباره با هم مشاجره‌مان شد و حادثه اتفاق افتاد. متهم در توضيح بيشتر گفت: وقتي مقابل دفترخانه رسيديم، پسر مقتول چاقو به دست داشت كه آن را از دستش گرفتم. وقتي وارد ساختمان شديم در راه‌پله با مقتول به خاطر متلكي كه انداخت، درگير شدم. به خاطر عصبانيت او را هل دادم كه تعادلش به هم خورد و سرش به لبه ديوار برخورد كرد و بيهوش شد. بعد هم او را به بيمارستان منتقل كردند كه خبر رسيد فوت شده است. تحقيقات به دستور قاضي محسن مدير روستا در اين باره جريان دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست