بازدید 6396
۱
تکنولوژی

پول بدهید تا مایکروسافت سیستم شما را امن کند

مایکروسافت امنیت نسخه آخر ویندوز را تقویت کرده اما این امنیت فقط ازآن کسانی خواهد شد که مایل باشند قیمت بیشتری بپردازند. گروه تحقیقاتی ویندوز ای تی پی در یک پست آنلاین نوشتند: آپدیت سالیانه ویندوز10این بار تکنیکهای مختلفی برای عناصر اصلی ویندوز و مرورگر اِج معرفی کرده که به امنیت مشتریان درمقابل هرگونه آسیبهای پنهان و آشکار کمک میکند.
کد خبر: ۶۵۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 23 January 2017

مایکروسافت امنیت نسخه آخر ویندوز را تقویت کرده اما این امنیت فقط ازآن کسانی خواهد شد که مایل باشند قیمت بیشتری بپردازند. گروه تحقیقاتی ویندوز ای تی پی در یک پست آنلاین نوشتند: آپدیت سالیانه ویندوز 10 این بار تکنیکهای مختلفی برای عناصر اصلی ویندوز و مرورگر اِج معرفی کرده که به امنیت مشتریان درمقابل هرگونه آسیبهای پنهان و آشکار کمک میکند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Technewsworld، برخورد با آسیبهای نامشخص یا "روزصفر" بطور خاص از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه نقش مهمی در نفوذ به سیستم ها و سرقت اطلاعات دارند. آنها تکنیکهای ویندوز را برای مقابله با حمله های روزصفر بسیار کارامد میدانند.

پول بدهید تا مایکروسافت سیستم شما را امن کند

اگر مشتریان اثرگذارترین و جدیدترین محافظ مقابل درز اطلاعات رابخواهند باید برای محافظ ویندوز ای تی پی ثبت نام کنند! سرویسی که تنها برای کاربران ویندوز اینترپرایز E5 موجوداست.

به گفته مایکل چری یک تحلیلگر ویندوز،هم اکنون ویندوز دارد به زبانی روشن میگوید برای اینکه امن ترین ویندوز را تجربه کنید باید محافظ پیشرفته تری استفاده کنید اما ما آنرا برای بهترین مشتریانمان نگه داشته ایم. این درحالیست که در سال 2002 ویندوز تعهد داد که همه نسخه های ویندوز را بطور یکسان ایمن سازد!

باهمه این ها پیشرفتهای امنیتی جدید  ویندوز 10 برای مشتریان با ارزش است . یک محقق امنیتی در Malwarebytes اعلام کرد: ویندوز روزصفرها وحمله های سودجویانه را با سندباکسینگِ تعداد زیادی ازعناصرِ سیستم عامل شناسایی میکند.

سندباکسینگ یک تکنیک است برای ایزوله کردن یک فعالیت وبررسی آن فعالیت بدون درنظرگرفتن اثر محیط. اگر فعالیت در سندباکس بد رفتار کند، آنگاه اجازه نخواهد داشت کنار بقیه سیستم قرار بگیرد.

بااینکه ویندوز در بهبود هسته خود پیشرفت خوبی داشته اما میتواند امنیت سیستم عامل را از جهاتی دیگر نیز بالا ببرد. یکی از آنها عناصر و اپلیکیشن های سوم شخص است .

محققین Malwarebytes گفتند با آنکه ویندوز تمام تلاش خود را کرده تا سیستم عاملش ایمن باشد با این حال این مهم همچنان به فلش، جاوا و باقی نرم افزارها وابسته است. شما میتوانید یک سیستم عامل ایمن داشته باشید اما اگر یک نسخه فلش تاریخ گذشته داشته باشید همچنان امکان ایجاد مشکل باقی خواهد بود.

ازآنجا که هکرها از نرم افزارهای آفیس نیز استفاده میکنند، محققین  Malwarebytes گفته اند: مایکروسافت بهتر است کدهای قدیمی مثل ماکروز را جدی تر بگیرد، یا انهارا متوقف سازد یا سندباکس کند.

سیمون کروسبی مدیر برومیوم درمحاسبه با تک نیوزورلد میگوید، امکانات جدید ضد سواستفاده در ویندوز، ارزش انتی ویروس ها را زیر سوال میبرد. با این حال مهم است که بدانیم همچنان تعداد کمی از تشکیلات اقتصادی وشرکتها از ویندوز10 استفاده میکنند درنتیجه همچنان هر امکان جدید مایکروسافت درویندوز 10 که نتواند مشکلات نسخه های پیشین را حل کند به عنوان خطری برای سایر نرم افارها محسوب نخواهد شد.

جک .ای گولد موسس جی.گولد اضافه کرد: کاربران ویندوز همچنان نیاز دارند از آنتی ویروس ها استفاده کنند .مایکروسافت درحال پیش بردن آنتی ویروس خودش است پس نمیتوان گفت شما دیگر به آنتی ویروس نیاز نخواهید داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
هفته پیش تعداد زیادی ویندوز ریست شد و اطلاعات خیلی ها از بین رفت . بهتر است مدیران فیلتر بجای هزینه های هنگفت و پول توی جیب چینی ها فرستادن به جوانان ایران میدان بدهند تا سیستم عامل خودمان را داشته باشیم . ویندوز کلی سرویس و نرم افزار های مخفی دارد که معلوم نیست چه می کنند چه اسراری را به خارج می فرستند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر