بازدید 5967

انهدام باند چک‌های بلامحل

کد خبر: ۶۵۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 16 January 2017
باند کلاهبرداری با چک‌های بلامحل در شهرستان تربت‌حیدریه که ۱۸۰‌ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بودند، متلاشی شد.
 
به گزارش شرق، سردار بهمن امیری‌مقدم، فرمانده انتظامی استان خراسان‌ رضوی، گفت: در پی گزارش چند فقره کلاهبرداری از کسبه شهر تربت‌حیدریه، تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: در بررسی اظهارات مال‌باختگان که مالک کلی‌فروشی اجناس خواروبار هستند، مشخص شد سه مرد جوان با اجاره یک مغازه کلی‌فروشی در هسته مرکزی شهر تربت‌حیدریه، پس از جلب اعتماد طعمه‌های خود، مقادیر زیادی اجناس را در قبال چک‌های بلامحل خریداری و در هنگام وصول چک متواری شده‌اند.
 
سردار امیری‌مقدم تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان تربت‌حیدریه با استفاده از سرنخ‌های به‌جامانده از آنان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را شروع و مخفیگاه یکی از متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.
 
وی ادامه داد: متهم ۴۵ساله به نام جواد، در بازجویی‌های انجام شده در مواجهه با شکات پرونده، به ۱۰ فقره کلاهبرداری ۱۸۰‌میلیون‌تومانی از ۱۰ نفر از مالکان کلی‌فروشی‌ها در شهر مشهد و شهر تربت‌حیدریه با همدستی دو نفر از دوستانش با تهیه یک دسته‌چک ۲۵برگی بدون پشتوانه مالی، اعتراف کرد.
 
این مقام انتظامی اظهار کرد: با راهنمایی متهم، مخفیگاه یکی از همدستانش شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه همدست او (محمد ۴۳ساله) را دستگیر کردند. 
 
وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عضو این باند کلاهبرداری حرفه‌ای، به شهروندان توصیه کرد: در هنگام معاملات از صحت اسناد ارائه‌شده از سوی طرف مقابل، اطمینان پیدا کنند و در تنظیم قراردادها همه قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کرده و ضمن حفظ هوشیاری، مانع رسیدن افراد شیاد به نیت پلیدشان شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار