بازدید 8396

آتش به آرایشگاه مردانه رفت

کد خبر: ۶۵۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 12 January 2017
روز سه شنبه یک آرایشگاه مردانه در شرق تهران طعمه حریق شد.
 
به گزارش مردم سالاری، در ساعت 11:45 روز سه شنبه یک مورد حادثه حریق در یک آرایشگاه مردانه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در خیابان گلبرگ غربی، خیابان شهید بختیاری اعزام کرد.پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک آرایشگاه مردانه به مساحت حدود 12 مترمربع رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن و مغازه‌های مجاور است.
 
عوامل آتش نشانی در حالی که دود زیادی از این حریق ایجاد شده بود، همزمان با ایمن سازی محل، عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل حریق شدند. یک گروه از آتش نشانان نیز افرادی را که در میان دود غلیط این حریق در طبقات فوقانی ساختمان محبوس شده بودند به خارج از ساختمان انتقال دادند.
 
حمید یادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تایید این خبر گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت و بررسی کارشناسان آتش نشانی نیز نشان داد  که نشت گاز شهری از اتصالات نامناسب شلنگ گاز و رسیدن آن به شعله بخاری گازسوز سبب وقوع حریق شده است.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل