بازدید 2685

اولتیماتوم ذوب به پرسپولیس درباره مسلمان

کد خبر: ۶۵۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 08 January 2017
باشگاه ذوب‌آهن خواستار بازگشت محسن مسلمان از پرسپولیس به این تیم شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که باشگاه ذوب‌آهن در دو سال گذشته پیگیر دریافت حق رشد محسن مسلمان از پرسپولیس بود، اما به نتیجه نرسید. اکنون باشگاه ذوب‌آهن به مسئولان باشگاه پرسپولیس اولتیماتوم دادند که یا این حق رشد مسلمان به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت شود یا اینکه او را به باشگاه ذوب‌آهن برگردانند و مسلمان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر در این تیم اصفهانی بازی کند.
 
سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در این باره گفت: متأسفانه برخی اطلاعات غلط به مردم می‌دهند. چند روز پیش یک فرد آذری‌زبان در فرودگاه به من معترض شد که چرا خواهان دریافت حق رشد از باشگاه پرسپولیس هستم و وقتی مسائل را به‌طور دقیق برایش بیان کردم،‌ او از من عذرخواهی کرد. زمانی که پرسپولیس خواهان جذب محسن مسلمان شده بود، باشگاه استقلال هم در زمان بهرام افشارزاده که استاد من هم هست، خواهان این بازیکن شدند. امیر قلعه‌نویی هم مسلمان را می‌خواست باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن پول نقد می‌داد، اما به دلیل اینکه ابتدا با پرسپولیس صحبت کرده بودیم، مسلمان را درنهایت به این باشگاه دادیم. مهندس شعاعی دوست مشترک من و طاهری مدیر پرسپولیس بود. او از من خواست که مسلمان را به پرسپولی بدهیم، خود محسن هم 3-2 بار به من تلفن کرد و خواستار کمک انتقالش شد.

وی افزود: مسلمان زمانی در شرایط ایده‌آل قرار نداشت، اما خوشحالم که او دوباره به روزهای اوجش بازگشته است، اکنون پرسپولیس دو راه دارد، یا پول حق رشد ذوب‌آهن را بدهد یا بازیکن‌مان را پس بدهد. ما پول زور از پرسپولیس نمی‌خواهیم. بهتر است آنها مسائل را برای هواداران‌شان به‌طور دقیق بگویند و بی‌مورد آنها را علیه باشگاه ما تحریک نکنند. باشگاه ذوب‌آهن و پرسپولیس در زمان مدیریت حبیب کاشانی و رویانیان ارتباط تنگاتنگی باهم داشتند. ما بازی‌های دوستانه با پرسپولیس برگزار می‌کردیم وحتی تبادل بازیکن داشتیم. میلاد غریبی و خانزاده را از پرسپولیس گرفتیم. همواره به هواداران پرسپولیس و همه باشگاه‌ها به دید احترام نگاه می‌کنم. با همه باشگاه‌ها هم ارتباط خوبی داریم، اما پرسپولیس هم پول‌مان را بدهد یا بازیکن‌مان را پس بدهد و محسن مسلمان را به ذوب‌آهن برگرداند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار