بازدید 15592

شیوع سردرد در شیراز مردم را نگران کرده است

کد خبر: ۶۵۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰ 04 January 2017
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: شیوع سردرد به ویژه در غرب شهر مردم را نگران کرده و ادامه این روند سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد.

به گزارش ایسنا، علی اکبری طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: هیچکس پاسخگوی معضل پارازیت‌ها در شیراز نیست و نه وزیر کشور، نه وزیر ارتباطات و نه وزیر بهداشت پاسخ روشنی در این باره نمی‌دهند و این پارازیت‌ها باعث شیوع سردرد، اختلال در شبکه همراه و تلویزیون و مشکلات محیطی شده است.

وی افزود: در غرب شیراز مردم به خاطر مشکلات ناشی از پارازیت‌ها در بسیاری از مسایل زندگی دچار مشکل شده‌اند و لازم است مسئولان اقدامات لازم در این زمینه صورت دهند.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۵۶
تا بحال که میگفتید مشکل ساز بودن پارازیت برای سلامتی ثابت نشده!!!!
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
سلام. من خودم ساکن غرب شیراز هستم و با این پارازیت ها بسیار مشکل دارم. نزدیک به سه سال است که ساکن این منطقه هستم و از روز اول دچار تپش قلب شدم و دکتر به من متو متورال داده است. دیگه نمی دونم از دست این پارازیت به کی پناه ببرم. بسیاری از نزدیکان من هم دچار بیماری های مشابه و ام اس شده اند. دکتر من هم گفت بیشتر افراد مشابه من از این منطقه ساکن هستند. حالا کی باید پاسخگو باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
هفته ای دو یا سه روز سرم بشدت درد میگیره که قبلا احتمال دادم به خاطر پارازیت باشه
راست میگه، من فکر می کردم خودم این مشکل رو دارم، اخیرا سردرد میگیرم، در شیراز زندگی م کنم، سابقه سردرد های اینچنینی نداشتم، فکر می کردم از وای فای هست اما از پارازیت بوده
تلویزیونها را جمع کنید بهتر نیست تا پارازیت ؟؟؟
راست میگن پدر مردم را دراوردن از بس پارازیت میزنن و حتی شبکه های دیجیتال را هم نمیتونیم بگیریم و مدام قطعی داره
خدائيش فكري بحال مردم شمال شيراز بكنيد .من حدود يك ماه است اكثر اوقات سردرد دارم.
مردم بخصوص بچه ها چه گناهي كرده اند كه بايد پارازيت ها را تحمل كنند.
مهم اینه که تهاجم فرهنگی نشه!سلامتی مردم چه اهمیتی داره!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
از روی سکوی پرتاب مثل موشک پرت میشی تو بهشت . بده ؟
تازه این اولشه این پارازیت ها شبیه دستگاه ماکرویو عمل کرده بعد از ورود به بافت های بدن شروع به گرم کردن سلولهای بدن و ایجاد تومور بخصوص در ناحیه سر و دیگر قسمت های بدن می شود
اینقدر پارازیت زیاد هست که حتی شبکه های داخلی هم قطع میشه.
با سلام. متاسفانه حجم پارازیت در شیراز بخصوص در غرب شیراز و صبح هنگام (بنده ساکن خیابان زرهی هستم) به حدی بالاست که موبایل ها و اینترنت و حتی کانالهای صدا و سیمای ایران هم مختل می شود. حتی در این رابطه اجتماعاتی هم در برگزار شده است اما متاسفانه آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
در خصوص پارازیت ها نهادی باید پاسخگو باشد که متاسفانه به هیچیک از ارگان های بازرسی کشور پاسخگو نیست. از وزارتخانه های کشور، بهداشت و ارتباطات هم کاری ساخته نیست.
نگران نباشید، طبق صحبت دوستان هیچ دلیل علمی مبنی بر سزطان زا بودن پارازیت تا حالا دیده نشده! یعنی حتی به احتمالش هم کاری ندارن و پارازیت ادامه داره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
چرت نگو.سرطان زایی آن برای همه مشخص است
در استان گیلان نیز همین طور است مردم را مثل گوشت در مایکروفر دارند کباب میکنند و کسی هم صدایش در نمی ایدچرا اجلزه چنین کاری داده شده
تابناک همه جای ایران مردم سردرددارند.یک زمانی با خودم فکر میکردم مگه میشه سرآدم همیشه دردکنه ؟الان خودم اطرافیانم دوستانم ، هرکس که میبینم سردرد داره .
آقا بخدا راست میگه دیونه شدیم تا کی باید این مشکلات را تحمل کنیم کجا بریم یکی از دکل های پخش پارازیت نزدیک خونه ماست نه موبایلمون درست خط میده و نه شبکه های تلوزیونی درست میگیرن بیایید بررسی کنید بابا بخدا دیگه کسی سراغ ماهواره نمیره همه یک ماهواره همراه دارن حتی کودکان که شب تا صبح تو رختخواب زیر پتو هم استفاده می کنند دیگه چه نیازی به پخش پارازیت دارین بداد مردم برسید
بابا جمع کنید این پارازیت ها رو . خدایا پناه می بریم به تو
فقط سردرد نیست بلکه آمار مبتلایان به انواع سرطان در این شهر به شدت افزایش یافته است بطوری که اغلب بیمارستانهای شیراز بالاخص بیمارستانهای نمازی و سعدی مملو از بیماران سرطانی هستند. به داد مردم برسید.
دقیقا احسنت ما و کل خانواده همین جور شدیم لطفا پیگیری بفرمایید.
به اين سر درد ها وز وز گوش كه تقريبا دوسال است كه امانمان را بريده و با مراجعات بسيار به پزشكان نيز درمان نشده است را هم اضافه كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
من هم ساکن شیراز هستم و الان دو ساله صدای تق تق در گوشم احساس میکنم که وقتی از شهر خارج میشوم قطع میشه
اين سر درد ها در تهران نيز شيوع پيدا كرده است لطفا بررسي كنيد
بنده به عنوان ساکن شیراز این موضوع را تایید می کنم ولی ایکاش خبر کامل تر و تحلیلی تر بر روی سایت قرار می گرفت.
پارازیت در شیراز این روزها از همه ایران قوی تر و دائمی تر است و ول هم نمی کنند
در شیراز تنها نیس در تمام شهرها این مشکل است
تازه شیراز وضعش خیلی بهتر از تهرانه
نویزها، مردم شیراز را داغون کرد حسابی. توی این چند ماه، شدت نویزها بر روی آنتن دهی موبایل هم تاثیر گذاشته. چه برسه به پوست و گوشت مردم. عامل اصلی ازدیاد سرطلان در ایران همین نویزهای با توان بالا و غیر استاندارد هست. چون شیراز بین دو کوه قرار گرفته، عملا ما داریم در ماکرویو زندگی میکنیم.
واقعا رو موبایلا تاثیر گذاشته و حتی شبکه های استانی رو هم با پارازیت باید دید بس که شدت این پارازیتا زیاده
در عوض بنیان خانواده ها سفت می مونه و شل نمی شه
منم سابقه سردرد نداشتم چندروزیه دچار سردرد شدم
ها کاکو فکر کنم نیومدن بارون هم بخاطر همین ها باشه
کرمانشاه بدتره
من هم از دیروز سردرد دارم
یه سری بزنید بیمارستان انکولوژی ببینید افزایش آمار کودکان سرطانی داره بیداد میکنه. دیگه یادتون به سردرد نمیافته .
فقط در شیراز نیست.

لطفا پیگیری کنید.
بالاخره اگه واقعیت داشته باشه این سردردها و سرطانها مطمننا عوارض پارازیتها دامنگیر دستور دهندها و اجرا کنند ها. هم خواهد شد .
چند روزه سردرد ولم نمیکنه.چقد مسکن بخوریم؟مردم رو میخواین بکشین؟ میخواین جامعه ای مریض داشته باشین تا این جامعه غرق تو بیماریش باشه و هیچی نفهمه...؟؟؟؟؟؟ بابا پارازیتارو قطع کنین.(مدیر خواهشا بثبت)
من ناراضی، تو ناراضی، او ناراضی،همه ناراضی.(از پارازیت ها منظورمه)
من سی سل ازعمرم رو تو شیرازو تهران با سردردگذروندن. خداروشکر الان ایران رو ترک کردم و سه ساله سردرد ندارم
به علت آریتمی قلب و سردرد به بیمارستانی در شمال غرب تهران مراجعه کردم. پارازیت روی دستگاه الکتروکاردیوگراف تاثیر داشت و نمی توانستند نوار قلب بگیرند. پس از نیم تلاش پرستار نواری گرفته شد که معلوم نیست ضربان قلب مرا نشان می دهد یا پارازیت را؟
احتمالا پارازیت هم مثل اسید از مریخ میاد
سردرد داره همیشگی میشه، توی اهواز هم همین طوره ،پارازیت ،گرد و خاک و.....
این قضیه رو ما مردم شیراز باید پیگیری کنیم، بحث سیاسی که نیست بحث سلامتی هست، اگر وعده استاندار به نتیجه نرسید باز باید جلو استانداری تجمع کنیم توضیح بخواهیم
میخوان همه رو اب پز کنن بده
این پارازیت ها روی ابرهای بارانی هم تاثیر دارن در ضمن سلامتی مردم برای کی مهمه این همه مواد غذایی الوده میدن دست مردم این پارازیتها هم پاداش این مردم همیشه در صحنه است
تیتر جالب بود. شیوع سر درد در شیراز "مردم" را نگران کرده است. "مردم" را. نه "مسوولین" را. چون اونها نگران موارد مهم دیگه ای هستن. خدا حفظش کنه که نگران چیزهای مهمتری از جون مردم هستن!!!!!
وقتی همه از بچه تا بزرگسال همه یک ماهواره همراه با خودشون 24 ساعته درخواب وبیداری دارن حمل می کنن دیگه ارسال پارازیت یعنی چی ؟ من غرب شیراز زندگی می کنم مدت چند ماهه به قدری پارازیت در این منطقه زیاده که حتی شبکه های داخلی هم سیگنال نمی ده مردم شب می خوان اخبار هم که نگاه کنن دچار مشکل شدن یکی نیست به این دولتمردای متفکر بگه اگه ارسال اینهمه پارازیت در غرب وشمالغرب شیراز به خاطر وجود پادگانهای زیاد و مکانهای نظامی که در این منطقه هست خوب منطقه نظامی وسط شهر واسه چی باید باشه زمانی که این مناطق نظامی ساختین اینجا کسی ساکن نبود ولی الان چی ؟ یا این مناطق نباید محدوده شهری میشد یا الان این مناطق نظامیتونو باید منتقل کنید خارج شهر . دور تا دور ما دکل های مخابراتی پادگان آخه کجا بریم زندگی کنیم مردم شیراز وسط گودالی که بین دو کوه قرار گرفته دارن با انواع واقسام امواج وپارازیتها که 24ساعته روی سرشون فرستاده میشه دست وپنجه نرم می کنن .
پارازيت در اهواز از روز دو شنبه 20 دي در بعضي مناطق شروع شد.سر درد شديد و افزايش فشار خون داشتم طوري كه به اورژانس رفتم.سي تي اسكن هم انجام دادم.ولي تا از منطقه زندگيم بيرون نرفتم حالم خوب نشد.الان خونه بستگان هستم.باورتون شايد نشه ولي يك ساعت بعد از خروج از منطقه تحت پارازيت حالم خوب شد.دقيقا مثل اينكه تب داشتم.حتي اكوي قلب هم گرفتم!!!!!!برادران بس كنيد.به بچه هامون رحم كنيد از خودمون كه گذشت.نميدونيم چطور برگرديم خونه.بچه بايد بره مدرسه.
از زمانی که پارازیت ها شدت گرفته، دچار ضعف حافظه کوتاه مدت شده ام. به پزشک مراجعه کردم. چکاپ کامل کردند. هیچ فایده ای نداشت.
من فقط میتونم بگم واگذارشون میکنم بخدا
من چند روز میشه که مشکل سر درد دارم یه طرف بدنم بی حس میشه هر شب بخاطر سردرد باید مسکن بخورم تا بتونم بخوابم ،هر متخصص مغز و اعصاب که مراجعه میکنم میگن وقتا پر شده حس میکنم دارم ام اس میگیرم ،بخدا یه بچه کوچیک دارم که خیلی ضعیفه دکتر میگه خیلی نسبت به بیماریها حساسه نمیدونم نگران خودم باشم یا بچم ،چرا هیچکس به دادمون نمیرسه ،خدایا خودت بهمون کمک کن
بیاین دیهات کیف کنید از فارازیت هم خبری نی فیقط صدای خر مش رمضون سب میاد اینم خیالی نی باعث سردرد نمیشه نه گشتی هست ونه ارشادفیقط منحرف شدین به ما رفطی نیداره یا همونجا بمونین زود برین بهشت
واقعا اگه وجود داره اونایی که این هارو راه اندازی کردن رو تحت تاثیر نمیزاره . تو شیراز فقط مردم عادی زندگی نمیکنن مسعولین . دکتر و ... هم زندگی میکنن پس اگه ضرر داره برای همه ضرر داره . ایشالله ک ضررش ب اونایی ک راه اندازی کردن برسه
خدا نبخشه كسايي كه پارازيت ارسال ميكنن اون دنيا بايد جواب پس بدن حق تك تك اين مردم به گردنشونه
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی