بازدید 7330

۱۲۰فقره سرقت در پرونده یک سارق

کد خبر: ۶۵۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 03 January 2017
فرمانده انتظامي استان فارس از شناسايي و دستگيري يك سارق و اعتراف وي به ۱۲۰ فقره سرقت درون خودرو خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار احمد علي گودرزي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران كلانتري مدرس شيراز مطلع شدند شخصي به هويت م- خ که از سارقان سابقه دار مي‌باشد، مدتي است از زندان آزاد و فعاليت مجرمانه خود را در زمينه سرقت درون خودرو و خريد و فروش اموال مسروقه آغاز كرده است.
 
وي ادامه داد: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي منزل اين متهم را شناسايي و مورد بازرسي قرار دادند كه در نتيجه آن مقادير زيادي اموال مسروقه و مدارک هويتي افراد مختلف کشف، متهم مورد نظر دستگير و به كلانتري انتقال داده شد.
 
فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه متهم در تحقيقات اوليه به ۲۰ فقره سرقت درون خودرو اعتراف كرد، افزود: پرونده جهت ادامه تحقيقات به پليس آگاهي استان ارسال كه پس از استعلام‌های انجام شده مشخص شد متهم داراي پنج فقره سابقه کيفري به اتهام سرقت و تحصيل مال مسروقه مي‌باشد.
 
گودرزي گفت: در نهايت پيرامون جرايم ارتکابي از اين متهم تحقيقات جامع توسط ماموران پليس آگاهي انجام گرفت كه علاوه بر سرقت‌هاي قبلي به ۱۰۰ فقره سرقت درون خودرو ديگر اقرار كرد؛ با راهنمايي وي صحنه‌های سرقت بازسازي و تا کنون تعداد ۴۷ نفر از مالباختگان شناسايي و اموال مسروقه كشف شده به آنان تحويل داده شد.
 
وي با بيان اينكه تحقيقات تكميلي پليس در اين خصوص همچنان ادامه دارد، به مردم توصيه كرد: خودرو خود را به سيستم‌های پيشگيري از سرقت مانند دزدگير، سوئيچ مخفي و... مجهز كنند و درصورت مشاهده يا اطلاع از هرگونه فعاليت مجرمان، موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی