بازدید 3510

اظهارات تکان دهنده مربی استقلالی

کد خبر: ۶۵۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 24 December 2016
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: برخی از مربیان و بازیکنان استقلال اهواز پول داده‌اند تا وارد این تیم شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، ابراهیم تهامی در خصوص سمت خود در باشگاه استقلال اهواز و اینکه آیا بعد از رفتن یعقوبی‌نژاد از این باشگاه، همچنان به عنوان مشاور کنار مدیرعامل جدید باشگاه خواهد ماند، اظهار داشت: حدود دو ماه است اصلاً به اهواز نرفته‌ام. آقایانی که در باشگاه حضور داشتند خودشان می‌بریدند و خودشان هم می‌دوختند و حضور ما جنبه تشریفاتی داشت. من به عنوان مربی و بازیکن 29 سال برای این تیم زحمت کشیدم و اگر تیم به دسته دوم سقوط کند همه چیز را فاش خواهم کرد. مسئولان باید کسانی را که به تیم استقلال اهواز و شهر اهواز خیانت می‌کنند مجازات کنند.

وی افزود: مربی و بازیکن پول می‌دهند و وارد تیم می‌شوند، یک نفر بیاید ببیند این مربیانی که وارد استقلال شدند با چه حساب، کتابی آمده‌اند. اصلاً آنها کجای فوتبال بوده‌اند؟ باید این مسائل روشن شود. متأسفم برای ورزش ایران که مربی و بازیکن پول می‌دهند و وارد تیم می‌شوند.

سرمربی پیشین استقلال اهواز در پاسخ به این پرسش که آیا زمان شما هم برخی از بازیکنان پول می‌دادند تا وارد تیم شوند، تصریح کرد: بله، صددرصد بازیکنانی بودند که پول می‌دادند. نه تنها اکنون، بلکه در تمام طول فصل پول می‌دادند تا بازی کنند. در غیر اینصورت چطور می‌شود بازیکنی از محلات بیاید و در لیگ دسته اول بازی کند. درست است بازیکنانی مثل مهدوی‌کیا و علی کریمی از محلات شروع کردند اما آنها پله پله بالا آمده‌اند نه اینکه به یکباره از محلات بیایند و در لیگ دسته اول بای کنند.

تهامی گفت: احترام زیادی برای حمید فرزانه قائلم اما می‌خواهم بدانم او روی چه  حسابی سرمربی استقلال اهواز شده است. او حداقل در گذشته بازیکن استقلال بوده است اما میرزاییان از کجا آمده و کجای فوتبال بوده است؟ سال گذشته هم می‌خواستم برخی مسائل را فاش کنم اما این‌کار را نکردم ولی این فصل اگر تیم به دسته دوم سقوط کند همه چیز را افشا می‌کنم. به نظرم اکنون فقط برادران شفیع‌زاده می‌توانند این تیم را اداره و از بحران خارج کنند. همین الان نیز برادران شفیع‌زاده به باشگاه پول می‌دهند و تمام هزینه‌های هتل و سفر‌های تیم را پرداخت می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر