بازدید 18645
۱

پایان اختلاف ناجا و سردفتران در قالب استفساریه

عضو کمیسیون اصل نود با اشاره به تدوین گزارشی در خصوص اختلافات سردفتران و نیروی انتظامی برای معامله خودرو گفت: مجلس باتصویب استفساریه ای به پیشنهاد کمیسیون اصل نود به این اختلاف پایان می دهد.
کد خبر: ۶۴۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲ 11 December 2016
مهر نوشت: عضو کمیسیون اصل نود با اشاره به تدوین گزارشی در خصوص اختلافات سردفتران و نیروی انتظامی برای معامله خودرو گفت: مجلس باتصویب استفساریه ای به پیشنهاد کمیسیون اصل نود به این اختلاف پایان می دهد.

محمدرضا امیر حسن خانی در خصوص جلسه کمیسیون اصل نود برای بررسی شکوائیه کانون سردفتران و دفتر یاران از نیروی انتظامی موضوع لزوم مراجعه به دفاتر اسناد رسمی برای تنظیم سند خودرو و یا کفایت برگ سبز گفت: گزارشی در این خصوص در کمیسیون اصل نود تدوین شده است که باید به رای اعضای کمیسیون گذاشته شود.

نماینده مردم طبس در مجلس گفت: هر نظری که کمیسیون اصل نود داشته باشد به همراه گزارش کمیسیون در قالب استفساریه به صحن علنی مجلس ارائه می شود تا نمایندگان در این خصوص تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد: در قانون نیروی انتظامی و سردفتران برای معامله خودرو دیده شده اند اما نیروی انتظامی تبلیغ می کند که برای نقل و انتقال خودرو به سردفتران مراجعه نشود در حالی که سردفتران یک سری از حقوق دولت از معاملات خودرو را وصول می کنند در نتیجه هزینه نقل و انتقال در دفاتر بیشتر از نیروی انتظامی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۱
هرکی به فکر انحصار خودش هست.چه کسی به فکر مردم هست که وقت و پولشان هدر میره برای یک معامله ساده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل