بازدید 7523

شلیک به پدر برای معافیت از سربازی

کد خبر: ۶۴۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 11 December 2016
فرمانده انتظامی الیگودرز لرستان گفت: پسر جوانی در الیگودرز لرستان که برای رهایی از خدمت سربازی با اسلحه به پدرش شلیک کرده بود تا بتواند معافیت کفالت بگیرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش میزان سرهنگ خدارحم ذلقی گفت: جوانی 20 ساله پس از چند ماه خدمت سربازی، در اقدامی غیر قابل باور تصمیم گرفت برای دریافت معافیت کفالت، پدر خود را با شلیک گلوله مصدوم کند.

وی افزود: این حادثه جمعه شب اتفاق افتاد و پس از بررسی های پلیس، مشخص شد که پسر 20 ساله قصد مصدوم کردن پدر 60 ساله اش را داشته است.

فرمانده انتظامی الیگودرز با اشاره به انجام بازجویی از جوان 20 ساله خاطرنشان کرد: در بازجویی از این جوان، وی اعتراف کرد که هدفش از شلیک گلوله به سمت پدرش، مصدوم کردن وی بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۲
ننگت باد
عجب؟
چقدر که طلاق و قطع عضو و کشیدن دندان و ...... اتفاق افتاد. حتی خودکشی و فرار و سیاهی زندگی میلیون ها جوان.
هرچیز در جامعه ما ممکن است بعضی برای فرار از سریازی نقش دیوانه به پدر خود داده اند.
عقلش فقط به همین قدر می رسیده
حالا برو آب خنک بخور .نادون
نادون
حالا برو آب خنک بخور .نادون
بابا سن غائبین و هم در نظر بگیرید یه فرد 30 ، 35 ساله که آب از سرش گذشته و انواع محرومیتها رو تجربه کرده و کمتر از 8 سال غیبت داره بازم نمیتونه بخره ولی یه فرد27 ساله میتونه مبنای وجودی این قانون این بود که افراد بالای 27 سال توان خدمتی ندارند و سببب تضعیف روحیه بقیه سربازان میشن . حال چطوریه که فرد مسن تر با غیبت کمتر از نظر قانون گذار توان خدمت داره ؟؟؟ خواهشا دوستان واسه دفاع از حقتونم که شده همه جا این موضوع رو مطرح کنید و به نمایندگان ایمیل بزنید که باید مبنای جریمه رو سن غاییبین در نظر بگیرن . واقعا اگه میخوان مشکل مردم و حل کنن این قشر از غاییبین سن بالا با غیبت کمتر از 8 سال در نظر بگیرن
مگ میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظرم پخش این خبر یه جورایی قبح شکنیه
خوب این بدبخت باید به علت عدم تعادل روانی معافیت بگیرد .چطوری جرات میکنند به همچین آدم هایی اسلحه بدهند و توی پادگانها نگه دارند؟؟؟
مسئولین کجان و چرا نمیبینن این سربازی چه بلایی سر جامعه میاره تروخدا حذفش کنید یا اصلا بزارید جایی کار کنیم پولش رو بدیم نکنید این کار ها رو رفیق من سر سربازی ضد انقلای شد بعدش رفت آمریکا چقدر علیه ایران باهاشون همکاری کرد اونم فقط سر عقده ای که از سربازی داشت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی