بازدید 6107
رمضان عبدالله در راهپیمایی روز قدس تهران:

صبح پیروزی و نابودي رژيم صهيونيستي نزدیک است

آن رسالتي كه حضرت امام خميني (ره) در سي سال پیش عنوان كردند، بايد همواره گوشزد يكايك مسلمانان در دورترین نقاط جهان باشد و بايد آنان را به بيداري بكشاند تا انشاءالله آن تيري كه رها شده است، به عنوان تير خلاص بر قلب دشمن فرود آيد.
کد خبر: ۶۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۳ 18 September 2009
دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين در سخنان پيش از خطبه نماز جمعه روز جهاني قدس، خطاب به سران کشورهاي عربي گفت: آيا شما نشسته‌ايد تا يک روز ناگهاني برايتان خبر بياورند که اسرائيلي‌ها، کانالهايي زير مسجدالاقصي حفر کرده و اين مسجد در حال فروپاشي است؟ پیش از آنکه دير شود، قدس را از فروپاشي نجات دهيد.

به گزارش «تابناک»، رمضان عبدالله در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تهران كه به منظور بزرگداشت روز قدس انجام شد، با بيان اينكه امام خميني (ره) با بصيرت عميق، خدايي و تاريخي خود و با شناخت و آگاهي پيامبر گونه‌اي كه از آينده داشتند، در سي سال پیش، چنين روزي را به نام روز مبارك جهاني قدس ناميدند، گفت: از همان روز، آن تیر رها شد و این تیر همچنان در تاریخ رها شده است تا سرانجام به قلب دشمنان قدس بخورد و آنان را سرنگون کند و روز جهانی اسلام را برای همگی ما به ارمغان بیاورد.

دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين گفت: آن رسالتي كه حضرت امام خميني (ره) در سي سال گذشته عنوان كردند، بايد همواره گوشزد يكايك مسلمانان در دورترین نقاط جهان باشد و بايد آنان را به بيداري بكشاند تا انشاءالله آن تيري كه رها شده است، به عنوان تير خلاص بر قلب دشمن فرود آيد.
رمضان عبدالله ادامه داد: همان گونه كه حضرت امام خميني (ره) بارها در گذشته اعلام كردند، اسرائيل يك غده سرطاني است كه در جان، بستر و جسم جهان كاشته شده است.

وي با تأكيد بر اينكه اسرائيل با انواع حيله و ساز و كارها در تلاش است كه امت اسلامي را از حمايت از ملت فلسطين بازدارد، خاطر نشان كرد: ملت فلسطين امروزه به نيابت از جهان اسلام در سرزمين فلسطين در برابر اسرائيل مي‌جنگد؛ بنابراين، همگي بايد يار و حامي ملت فلسطين باشند.

دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين افزود: اگر خداي ناكرده روزي اسرائيل بتواند ملت فلسطين را در خانه و كاشانه خود از بين ببرد، پس از آن متوجه يكايك كشورهاي اسلامي خواهد شد تا اسلام و اسلام‌خواهي را در كشورهاي اسلامي از بين برده و هر چيزي را كه به اسلام و اسلاميت مربوط است، نابود كند.

رمضان عبدالله با تأكيد بر اينكه ملت فلسطين امروز به نيابت از ملت‌هاي ايران، عراق، سوريه، مصر، مغرب و همه كشورهاي اسلامي با رژيم صهيونيستي مي‌جنگد، گفت: بنابراين، بايد همگي شما يار و حامي ملت فلسطين باشيد كه امروزه مستقيم با ددمنشي رژيم صهيونيستي دست و پنجه نرم مي‌كند.

وي با بيان اينكه از ملت فلسطين مي‌خواهم در قالب وحدت، يكپارچگي خود را حفظ كنند، اظهار داشت: دشمن صهيونيستي، مي‌پندارد، قدس قطعه اي از خاك يك سرزمين است، در حالي كه قدس بخشي از سرزمين اسلامي و متعلق به جهان اسلام است و براي آزادسازي قدس شريف ما راهي جز مقاومت نيست.

دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين، با اشاره به پيروزي هاي رزمندگان حزب‌الله در جنگ 33 روزه با رژيم صهيونيستي و شكست رژيم صهيونيستي در جنگ 22 روزه در غزه، خطاب به سران رژيم صهيونيستي تأكيد كرد، اين برهه از زمان همچون گذشته نيست كه شما هر جنگي را برافروختيد، پيروز شويد.

رمضان عبدالله با تأكيد بر اينكه ملت فلسطين حاضر نيستند حتي يك وجب از خاك خود را در اشغال ببينند، گفت: هم اكنون پنج ميليون آواره فلسطيني در بیرون از اين سرزمين هستند كه حق بازگشت به وطن خود را دارند.

وي صبح پيروزي و نابودي رژيم صهيونيستي را نزديك دانست و تصريح كرد: سردمداران رژيم نامشروع صهيونيستي بايد بدانند كه شكست و نابودي سرنوشت محتوم آنهاست.

دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين در پايان سخنان خود كه در جمع نمازگزاران تهراني در دانشگاه تهران انجام شد، انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران را اسطوره‌اي عظيم و سيلي محكمي به دشمنان اين مرز و بوم عنوان كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر