بازدید 6349

دیدار مسعود بارزانی با هیئت مخالفان سوری

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس ائتلاف مخالفان سوریه در مورد تحولات سوریه و عراق به ویژه تحولات شهر حلب سوریه گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۴۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷ 05 December 2016

رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس ائتلاف مخالفان سوریه در مورد تحولات سوریه و عراق به ویژه تحولات شهر حلب سوریه گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، در بیانیه ریاست اقلیم کردستان عراق آمده است که مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق با انس العبده، رئیس ائتلاف مخالفان سوریه در مورد روند آزادسازی موصل مرکز استان نینوا و پیروزی‌های نیروهای عراقی و پیشمرگ علیه داعش و "نقش رئیس اقلیم کردستان و پیشمرگ‌ها در حفاظت از گروه‌های قومیتی و دینی مختلف در نینوا" گفت‌وگو کرد.

از سوی دیگر نیچروان بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان با پاتریک کرم، نائب رئیس اقلیم، ایل دوفرانس و هیئت همراهش دیدار کرد.

بارزانی در این دیدار تاکید کرد که باید مشکلات حل نشده میان دولت‌های بغداد و اربیل حل و فصل شود و "مساله استقلال" از طریق گفت‌وگو میان طرفین مورد بررسی قرار بگیرد.

بارزانی گفت که مردم کردستان به مساله "استقلال" به عنوان یک حق طبیعی می‌نگردند و باید در خصوص این مساله با بغداد گفت‌وگو کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار