بازدید 5120
فوتبال اروپا

بورنموث لیورپول را به سبک لیورپول برد!

دو تیم بورنموث و لیورپول در استادیوم ویتالیتی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان توانست بازی مهیج و پرگل را دقیقه 93 با نتیجه 4 به 3 ببرد تا سه امتیاز حساس شاگردان کلوپ از دست برود.
کد خبر: ۶۴۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 04 December 2016
نبود جوئل ماتیپ در خط دفاعی لیورپول کاملا احساس شد و آن ها در نبود مدافع بلند قامت شان بازی سه بر یک برده را با چهار گل دریافت شده باختند، درست مثل بلایی که همین تیم بر سر میلان در فینال اروپا آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته 14 لیگ برتر انگلستان دو تیم بورنموث و لیورپول در استادیوم ویتالیتی به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان توانست بازی را با نتیجه 4 به 3 ببرد تا سه امتیاز حساس برای شاگردان کلوپ از دست برود.

 
ترکیب ابتدایی دو تیم
ترکیب لیورپول: کاریوس، لوکاس، میلنر، لوورن، کلاین، جان، هندرسون، وینالدوم، مانه، اوریگی و فیرمینو

ترکیب بورنموث: بروک، آدام اسمیت، فرانسیس، کوک، آکه، آرتر، گاسلینگ، ویشلشر، استانیلاس، کینگ و ویلسون

بورنموث لیورپول را به سبک لیورپول برد!

دقیقه 10: ناتانیل کلاین از سمت راست صاحب توپ شد و به صورت زمینی آن را به سمت دروازه بورنموث فرستاد و دیووک اوریگی مقابل دروازه به توپ رسید ولی نتوانست آن را به گل تبدیل کند

دقیقه 19: سانتر امره جان در عمق دفاع بورنموث به سادیو مانه رسید و مهاجم سنگالی در موقعیت تک به تک توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 22: در ضد حمله پاس هندرسون به دیووک اوریگی رسید و وی پس از دریبل دروازه بان توپ را به گل دوم لیورپول تبدیل کرد.

دقیقه 36: پاس استانیسلاس در عمق به جاشوا کینگ رسید ولی کاریوس زاویه را بست و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 56: اشتباه دژان لوورن باعث شد توپ به فریزر برسد و او توسط میلنر در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند.

دقیقه 57: کالوم ویلسون ضربه پنالتی را به سمت راست و خلاف جهت کاریوس به گل تبدیل می کند تا اختلاف به یک گل تبدیل گردد.

دقیقه 64: سادیو مانه با یک حرکت زیبا از سمت راست در عرض خط زمین توپ را به امره جان سپرده و هافبک آلمانی با یک ضربه محکم پشت محوطه جریمه توپ را به تور دروازه بورنموث می چسباند تا گل سوم قرمزها رقم بخورد.

دقیقه 70: سانتر ارسالی بازیکن بورنموث به فریزر رسیده و وی یک شوت محکم به سمت دروازه لیورپول روانه می کند که کاریوس با یک واکنش خوب توپ را به کرنر می فرستد.

دقیقه 76: پاس عمقی به کینگ رسیده و وی با یک پاس عرضی فریزر را صاحب توپ می کند و او با یک ضربه آرام توپ را به سمت راست دروازه کاریوس می فرستد تا گل دوم بورنموث رقم بخورد.

دقیقه 79: استیو کوک روی سانتر ویلشر توپ را در محوطه جریمه لیورپول استپ کرده و با یک ضربه توپ را به گل سوم بورنموث تبدیل می کند تا بازی مساوی شود.

دقیقه 81: آفوبه روی غفلت مدافعان لیورپول صاحب توپ شده و در شرایط تک به تک با کاریوس قرار می گیرد ولی دروازه بان آلمانی ضربه مهاجم بورنموث را راهی کرنر می کند.

دقیقه 90+1: کرنر میلنر به اوریگی رسید که او در محوطه جریمه توپ را با اختلاف کم به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 90+2: آدام لالانا پشت محوطه جریمه به توپ می رسد و یک ضربه محکم روانه دروازه کرده که با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون می رود.

دقیقه 90+4: شوت کینگ توسط کاریوس ناقص دفع می شود و آکه مدافع پیش آمده بورنموث توپ را به گل تبدیل می کند تا گل چهارم بورنموث رقم بخورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی