بازدید 4324

کنگره زنان موفق ایران، به زنان اميد مي‌دهد

کد خبر: ۶۴۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 26 November 2016
معاون توسعه منابع انساني و هماهنگي استانهاي سازمان برنامه و بودجه كشور وعضو شورای عالی راهبردی کنگره زنان موفق ایران گفت: کنگره زنان موفق ايران به زنان براي حضور مناصب مدیریتی اميد بيشتري مي دهد.

به گزارش واحد خبری نخستين كنگره زنان موفق ايران، زهرا اربابی، معاون توسعه منابع انساني و هماهنگي استان هاي سازمان برنامه و بودجه كشور گفت : اين سازمان از برگزاري اين كنگره به جد حمايت مي كند. این رویداد با همکاری معاونت امور زنان وخانواده ریاست جمهوری ودیگر وزارتخانه ها تلاش خواهد کردکه به زنان امید بیشتری برای حضور پررنگتر در مناصب مدیریتی و سیاسی بدهد. همچنین با حضور زنان موفق و ارائه تجربیات آنان به منظور تلاش بیشتر در افزایش خودباوری و اعتماد به نفس بانوان، تدابیر و راهکارهایی اندیشیده شده است.

عضو شورای عالی کنگره زنان موفق ایران، ادامه داد:‌ دولت تدبير و اميد نگاه ويژه اي به جايگاه زنان و ارتقاء آن دارد و اين جايگاه در اين دولت بهتر شده وامیدواریم بهتر هم شود. 
وي خاطرنشان كرد: اين كنگره با برگزاری پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی موجب مي شود زنان با عرصه مدیریتي و رهبری، مشارکت سیاسی و تعاملات بین المللی آشنا شوند و همچنين صاحبنظران این عرصه، در زمینه¬هایی چون افزایش اعتماد به توانمندی¬ها و استعدادهای بانوان کشور در حوزه مدیریتی، انتقال تجربیات بانوان مدیر موفق در سطوح ملی و بین المللی نيز به اشتراك مي گذارند.

اربابي تصريح كرد: هیچگاه در طول تاریخ ایران، کسی نقش و تاثیر آشکار و پنهان زنان را در رویدادها، وقایع اجتماعی و سیاسی نادیده نگرفته است.

وي اضافه كرد:  وقتی تاریخ ایران را ورق می زنیم، در هر ورق آن نام یک زن رشید را می بینیم. پس به این صورت هم نیست که جامعه مرد سالار و یا خود خواهی برخی مردان مانع پیشگامی و رشادت زنان شده باشد.

وي تاكيد كرد:  بایستی ارزش این نوع نگاه به زن را دانست و همه را با یک چوب نراند. البته به موازات تغییر در رفتارهای اجتماعی مردان و کاهش سطح تفکر مرد سالارانه، نیاز به بازنگری برخی قوانین و اصلاح آنان نیز احساس می شود.

وی در ادامه گفت: از همه بانوانی که قصد دارند درآینده حضور فعالتری در مناصب مدیریتی و سیاسی کشور داشته باشند، این کنگره فرصتی برای کسب تجربیات و نگاهی تازه می باشد.

اربابي اعلام كرد: علاقه مندان و پژوهشگران گرامی توانند با توجه به محورهای کنگره از جمله شناسایی موانع پیش روی نقش آفرینی مدیریتی بانوان در دستگاه اجرایی، بررسی موانع فرهنگی و اجتماعی در عدم حضور بانوان کشور در بخش های مدیریتی، شناسایی راهکارهایی جهت افزایش حضور بانوان در بخش های مدیریتی، شناسایی فرصت و تهدیدها در عرصه حضور بانوان در بخش های مدیریتی و...، مقالات خود را برای شرکت در این کنگره از طریق پایگاه اینترنتیwww.topwomeni.ir به دبیرخانه کنگره، ارسال نمایند. علاقه مندان بکسب اطلاعات تکمیلی میتوانند به پایگاه اینترنتی کنگره مراجعه و یا با شماره های 4-33699093-021و 9-36621318-021 تماس حاصل نمایند.

نخستین کنگره بین المللی زنان موفق ایران همگام با ماده 31 برنامه ششم توسعه، باهدف بهره مندی جامعه از سرمایه انسانی بانوان توانمند در فرآیند توسعه پایدارو متوازن وافزایش حضور آنان در مناصب مدیریتی وسیاسی کشور باحمایت معاونت محترم امورزنان وخانواده ریاست جمهوری، استانداری تهران، وزارت کشور، وزارت امور خارجه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نفت، وزارت آموزش و پرورش، وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سازمان صدا و سیما، سازمان آموزش و فنی حرفه ای کشور، سازمان بهزیستی، سازمان تبلیغات اسلامی،مرکز آمار ایران، جمعیت هلال احمر، دانشگاه الزهرا،کانون زنان بازرگان ایران، با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده و زارتخانه ها، استانداری ها، سازمان های مدیریتی، با محوریت ارتقاء مدیریت و رهبری زنان در دستگاه های اجرائی در عرصه ملی، دیپلماسی و تعاملات بین المللی، با دعوت گسترده از مقامات ملی و بین المللی، از جمله ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی؛ وزرای محترم، بانوان موفق در عرصه های ملی و بین المللی از کشورهای مختلف جهان و مدیران زن دردستگاه های اجرایی کشور، به همت مرکز همایش‌های بین المللی توسعه؛ 21دی ماه 95 در سالن اجلاس سران اسلامی تهران، خبر داد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر