بازدید 8989

دستگیری ۴ متهم به سرقت احشام

کد خبر: ۶۴۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 13 November 2016
ماموران نیروی انتظامی آذربایجان شرقی ۴ متهم به دست داشتن در سرقت ۸۳ راس دام را در شهرستان‌های میانه و بناب دستگیر کردند.
 
به گزارش آرمان، ماموران نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در عملیات‌های پلیسی جداگانه موفق به کشف ۸۳ راس دام سرقتی و دستگیری چهار متهم به دست داشتن در این سرقت‌ها در شهرستان‌های میانه و بناب شدند.
 
در همین راستا فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به دستگیری سه سارق احشام و کشف ۱۰ راس گوسفند سرقتی از آنان اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان در یکی از روستاهای توابع شهرستان میانه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت ۱۰ راس گوسفند از دامداری وی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
سرهنگ‌هاشم شعفی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی و تخصصی موفق به شناسائی سه نفرسارق شدند که با تشکیل باندی سه نفره با یک دستگاه خودروی نیسان اقدام به سرقت احشام از دامداری‌های سطح شهرستان می‌کردند.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: این افراد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و خودروی آنان توقیف و ۱۰ راس گوسفند سرقتی نیز از آنها کشف شد. که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بناب نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف ۷۳ راس گوسفند سرقتی و دستگیری یک سارق احشام در این شهرستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت‌ احشام در سطح شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ بناب در محل حاضر شدند.
 
سرهنگ رمضان الهوردیان در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی صحنه وقوع سرقت و سرنخ به‌دست آمده، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی در خصوص سرنخ به‌دست آمده از صحنه وقوع سرقت نیز خاطرنشان کرد: سرنخ متعلق به یکی از سارقان سابقه دار بود که ماموران با انجام تحقیقات پلیسی محل اختفای متهم را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را با تعداد ۱۲ راس گوسفند در مخفیگاه وی دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به سوابق متعدد متهم در امر سرقت اظهار داشت: در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده، متهم تاکنون به ۶۱ راس سرقت احشام اعتراف کرده که با تلاش ماموران تحویل مالکان آنها شده است.
 
الهوردیان در پایان تاکید کرد: شهروندان در پیشگیری از سرقت، توصیه‌های پلیس را جدی تلقی کرده و در صورت وقوع هرگونه سرقت مراتب را در اولین فرصت به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار