بازدید 11228
۴
سوژه

رقم قرارداد رضایی لو رفت؛1میلیاردو600 میلیون تومان!

رقم واقعی قرارداد کاوه رضایی و استقلال، یک میلیارد و 600 میلیون تومان است. یک میلیارد از این رقم به عنوان قرارداد قطعی ثبت شده و بقیه، به صورت آپشن اضافه شده‌اند. باشگاه استقلال و مدیربرنامه‌های رضایی، هر دو چنین قراردادی را تایید کرده‌اند و فقط تفاوت بر سر نحوه پرداخت آپشن‌هاست.
کد خبر: ۶۳۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 November 2016
رقم قرارداد مهاجم استقلال حتی از حدادی‌فر، ادینهو و آندو هم بیشتر است.
به گزارش تابناک ورزشی،بعد از گذشت حدود 4 ماه از حضور کاوه رضایی در استقلال، معلوم شده چرا پرسپولیسی‌ها برای قرارداد با او شرط قطع همکاری با مدیربرنامه‌هایش را گذاشته بودند. صحبت‌های اخیر مدیربرنامه‌های رضایی درباره پیشنهاد از چین و رقم قرارداد این بازیکن با استقلال، باعث شده موضوع رقم و آپشن‌های قرارداد او به سوژه اول رسانه‌ها تبدیل شود و استقلال بخاطر بستن قراردادهای گرانقیمت با آپشن جدایی در هر مقطع از فصل، تحت فشار قرار بگیرد. استقلالی‌ها که زمان ثبت قراردادهای‌شان حسابی در ثبت اعلام رقم وسواس به خرج دادند، حالا مجبورند ریز قراردادهای‌شان را در رسانه‌ها توضیح بدهند.
رقم واقعی قرارداد کاوه رضایی و استقلال، یک میلیارد و 600 میلیون تومان است. یک ملیارد از این رقم به عنوان قرارداد قطعی ثبت شده و بقیه، به صورت آپشن اضافه شده‌اند. باشگاه استقلال و مدیربرنامه‌های رضایی، هر دو چنین قراردادی را تایید کرده‌اند و فقط تفاوت بر سر نحوه پرداخت آپشن‌هاست. مدیربرنامه‌های رضایی اعتقاد دارد این آپشن‌ها صوری هستند و تمام 600 میلیون به رضایی تعلق می‌گیرد اما معاون حقوقی باشگاه استقلال بدون توضیح درباره اینکه رضایی بر اساس چه آپشن‌هایی 600 میلیون اضافی را می‌گیرد، می‌گوید این رقم جزو قرارداد قطعی او نیست: «این صحبتی که در مورد آپشن می‌گویند درست است، ولی مدیر برنامه رضایی مدعی است این‌ها را به صورت صوری نوشته‌اند یعنی قرارداد قطعی او یک میلیارد و 600 میلیون تومان است و این آپشن‌ها به صورت صوری در قرارداد آمده است، یعنی آن 600 میلیونی که به صورت آبشن نوشته شده  باید پرداخت شود، ولی آن چیزی که روی کاغذ آمده و قابل استناد است همین یک میلیارد قرارداد قطعی و 600 میلیون به صورت آپشن است.»
آی اسپورت نوشت:حتی معاون حقوقی استقلال هم پرداخت صددرصدی آپشن‌های رضایی را رد نکرده و فقط گفته این رقم، جزو قرارداد رسمی او نیست. قرارداد یک میلیارد و 600 میلیونی رضایی، او را تبدیل به گرانترین بازیکن لیگ برتر خواهد کرد. گران‌تر از آندو، حدادی‌فر و ادینیو که چند ماه قبل بخاطر اعلام رقم‌های رسمی‌شان به عنوان گرانترین ستاره‌های لیگ معرفی شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خیلی ارزش داشته 100 میلیون .....
ضعف مدیریت بیداد می کند.....
خاک تو سر منصوریان
بینواجوانان ونوجوانانی که هواداراین تیم هستندوبایدازپول توجیبیشون به واسطه پیامک این مبالغ راپرداخت کنند..
حالا فهمیدم چرا ظاهری او را رد کرد...درود بر طاهری آینده نگر
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی