بازدید 11470
۷

سرنوشت زن ۴۷ساله پس از سقوط در جوی آب

کد خبر: ۶۳۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 09 November 2016
با گذشته ۲۴ ساعت از زمان اعلام سقوط زنی که قصد عبور از جوی آب را داشته و به داخل آن سقوط کرده است تا کنون هیچ ردی از زن مفقود شده به دست نیامده است؛ جستجوها برای یافتن وی همچنان ادامه دارد.

به گزارش مهر، باران سیل آسای دوشنبه شب در پایتخت باز هم همه معادلات شهری را به هم ریخت. در کمتر از ۱۰ دقیقه از بارش باران، نقشه ترافیکی پایتخت قرمز شد. همه خیابان ها بسته شده و همه جوی های آب دچار آبگرفتگی شد . سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد رعد و برق ۵ متری پایخت را فلج کرد و بعد از ماجرا تازه سیل هشدار ها و اخطاریه ها آغاز شد.

مهمترین حادثه شب بارانی پایتخت در محله پاسداران رخ داد. در این حادثه یک زن ۴۷ ساله به دلیل شدت بارندگی‌ها به داخل جوی آب سقوط کرد و از نظرها ناپدید شد، ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه حادثه سقوط زن ۴۷ ساله درون جوی آب به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله نجات گران در محل حادثه حاضر شدند . پسر ۹ ساله ای که شوک زده شده بود به نجات گران گفت: باران خیلی تند بود با مادرم برای خرید به بیرون آمده بودیم. می خواستیم از جوی آب رد شویم که کیف مادرم درون جوی آب افتاد و بعد هم مادرم به داخل جوی آب سقوط کرد. جریان آب به قدری تند بود که آب مادرم را با خود برد. با وجود اینکه مردم بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند و ماموران ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند هیچ اثری از این زن در محل یافت نشد.

جستجو ادامه دارد

یکی از شاهدان که با بررسی دوربین های مداربسته بانک سر کوچه محل حادثه بچه های زن مفقود شده را در حال دویدن به دنبال مادرشان دیده بود به خبرنگار مهر گفت: شب گذشته و به دلیل باران شدیدی که سیل راه انداخته بود ناگهان زنی جوان و لاغر اندام به داخل جوی آبی پرتاب شد. اگر با چشمان خودم نمی دیدم باور نمی کردم اما واقعا این زن ناگهان به جوی آب پرتاب شد. او و پسری که همراهش بود قصد داشتند از روی جوی آبی که به دلیل طغیان آب حد و حدودش مشخص نبود گذر کنند که یک دقعه زن داخل جوی آب افتاد و بعد از آن دو فرزند کوچکش تا یکی دو کوچه به دنبالش می دوند اگر چه به او نمی رسند. به نظر می آید بعد از این کوچه، جوی آب سر پوشیده است که آن زن نیز به هر طریقه ای بوده به رودخانه افتاده. البته هیچ اثری از او نیست.

مرد دیگری که فرزندش در مدرسه ای در همان حوالی درس می خواند به خبرنگار ما گفت: من چیزی ندیدم اما از صبح مامورهای آتش نشانی در حال فعالیت هستند . انتهای این جوی آب در خیابان پایین تر به رودخانه ای منتهی می شود که انگار تا جنوب تهران ادامه دارد خدا می داند چه بلایی بر سر این زن آمده است.مامورهای آتش نشانی که از دیشب در محل هستند چندین بار همه جوی های آب را جستجو کرده اند. اما هنوز به نتیجه ای نرسیده اند .

سید جلال ملکی سخنگی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه عملیات امداد و نجات برای پیدا شدن ردی از زن ۴۷ ساله همچنان ادامه دارد گفت: در شب گذشته ۸۸ بار زنگ امداد و نجات در تهران به صدا در آمد و حادثه سقوط و ناپدید شدن این خانم، مرموزترین حادثه ای است که ثبت شده است. با وجود اینکه هنوز کسی سقوط زن ۴۷ ساله را ندیده است اما از همان دقایق اولیه وقوع حادثه و ثبت اظهارات پسر زن ناپدید شده همکارانم در محل حادثه حاضر شدند و عملیات جستجوی همه کانال های آبی در این محل ادامه دارد. ۲۰۰ متر جلوتر از محل سقوط زن جوان کانال بزرگ آبی قرار دارد و در این مرحله عملیات جستجو در مسیر این کانال بزرگ آغاز شد. گفتنی است، پسر ۹ ساله با دیدن این صحنه شوکه شده و در وضعیت روحی سختی قرار دارد و تا این لحظه هیچ ردی از مادر گمشده به دست نیامده است.

دستور ویژه بازپرس

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی بازپرس کشیک قتل پایتخت با اعلام خبر فقدانی زن ۴۷ ساله دستور ویژه برای پیداشدن مادر گمشده را صادر کرده و عملیات جستجو برای پیدا کردن زن جوان در دستور کار ماموران آتش نشانی قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۷
بهتر که دیگه بارون نیاد و از خشکسالی همگی بمیریم تا با باریدن دو قطره بارون همچین خبرهایی بشنویم...
خدایا خودت رحم کن
مرموز چيه آقا؟ حادثه وحشتناكيه، بيچاره بچه هاش كه دو كوچه دنبال مادرشون دويدن، تا آخر عمرشون ديگه...
مقصر بسیاری از این آب گرفتگیها علاوه بر شهرداری ، مردم و مغازه دار ها هستند که بی توجه زباله های خانه یا مغازه را در جوی جلو خانه یا مغازه اشان خالی میکنند غافل از اینکه وقت بارندگی همین ها جلوی روان بودن اب را گرفته و آب به خیابانها سرازیر شده و دیگر چشم جوی اب و محل گذر را تشخیص نمیده و این بلاها سرمون میاد.
مردم عزیز ایران ایمنی را جدی بگیرید و با فرهنگ باشیم !
مادرش رو خدا بیامرزه کاش بقیه به فکر جبران شوک از دست دادن مادر برای فرزند 9 ساله باشیم بدترین سن برا یاز دست دادن والدین این سن است.
پیش گیری بهتر از درمان است، هر وقت باران شدید میاد همین بساطه.
تو دهلی نو با اون بارونای شدید ، معمولا چنین اتفاقی نمیوفته چون مسیر هدایت آب باران از قبل پیش بینی شده.
ما چند بار باید از یک سوراخ گزیده بشویم.
این پسر بچه 9 ساله چه تقصیری داره؟
متاسفانه اغلب مردم از قدرت جریان آب تصور درستی ندارند. باید به تکرار برای مردم توضیح داده شود که قدرت آب در جریان بسیار زیاد است و در صورت سقوط در آن امکان غرق شدگی بسیار زیاد است.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی