بازدید 10680

انهدام باند قاچاق هروئين

کد خبر: ۶۳۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 08 November 2016
فرمانده انتظامي استان کرمان از انهدام يك باند قاچاق هروئين و دستگيري ۶ عضو آن در عمليات پليس امنيت عمومي خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار رضا بني اسدي فر در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس گفت: ماموران پليس امنيت عمومي استان با انجام يكسري اقدام اطلاعاتي، اعضاي يك باند قاچاق مواد مخدر را شناسايي كردند.
 
وي افزود: پليس با تحت نظر قرار دادن اعضاي اين باند دريافت سرشبكه اصلي آن در خارج از كشور بوده و هدايت باند را از آن طريق پيگيري كرده كه شناسايي و دستگيري آنان در دستور كار قرار گرفت.
 
سردار بني اسدي فر خاطرنشان كرد: ماموران پليس امنيت با پي جويي‌هاي يك ماهه، محل تجمع اعضاي اين باند را در منزلي در مركز استان شناسايي و محاصره كردند. وي گفت: پليس در يك عمليات منسجم و ضربتي ضمن هماهنگي قضائي و ورود به اين مخفيگاه ۶ عضو اين باند را شناسايي و دستگير كرد.
 
فرمانده انتظامي استان کرمان بيان كرد: در اين عمليات سرشبكه باند كه يك تبعه افغان بوده و با ارائه مدارك هويتي جعلي ايراني فعاليت مي‌كرد نيز شناسايي و دستگير شد. سردار بني اسدي گفت: ۱۵۰ كيلوگرم هروئين كه بسته بندي و آماده توزيع بود نيز از محل كشف و سه دستگاه خودرو نيز توقيف شد.
 
فرمانده انتظامي استان تاكيد كرد:پليس با اشرافيت اطلاعاتي خود عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ كرده و امنيت مطلوبي را در استان ايجاد كرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار