بازدید 8416

انهدام باند توزيع مواد افيوني

کد خبر: ۶۳۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵ 05 November 2016
فرمانده انتظامي استان تهران گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري ماموران پليس استان قم يک باند توزيع مواد افيوني را منهدم و ۳۳۹ كيلوگرم ترياک را كشف كردند.
 
به گزارش آرمان، سردارعبدالرضا ناظري فرمانده انتظامي شرق استان تهران در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستاي مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتي و پشتيباني فني موفق شدند قاچاقچيان ساکن استان فارس که قصد انتقال مواد با يک دستگاه خودرو وراکروز از استان‌هاي جنوبي و از مسير استان قم به استان تهران را داشتند، شناسايي کنند.
 
وي با اشاره به کنترل نامحسوس محورهاي مواصلاتي منتهي به استان تهران، اظهار داشت: دو اکيپ از ماموران انتظامي با همکاري اکيپ‌هاي عملياتي پليس استان قم با تحت نظر قرار دادن اين مسيرها در نهايت خودرو حامل مواد مخدر را شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند.
 
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينکه ماموران خودروي قاچاقچيان را در ورودي شهر پرديسان متوقف کردند، تصريح کرد: در بازرسي دقيق از صندوق و صندلي عقب خودرو، ۳۳۹ کيلو ۴۰۰ گرم ترياک کشف و پنج نفر از اعضاي اين باند در اين رابطه دستگير شدند.
 
فرمانده انتظامي شرق استان تهران با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي خاطرنشان کرد: يکي از ماموريت‌هاي مهم پليس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداري، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلاي خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروي انتظامي در اين راستا محکم و قاطع خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار