بازدید 3049

احضار ۳ بازیکن جنجالی به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال

در پی بروز این حواشی سازمان لیگ کمیته فدراسیون والیبال سه بازیکن از دو تیم ساری و اردکان را به کمیته انضباطی فراخواند تا در نخستین جلسه خود به این موضوع رسیدگی کند. حسین امیری بازیکن شماره یک ساری، ادریس دانشور بازیکن شماره هفت ساری و بهمن جهان دیده بازیکن شماره هفت خاتم اردکان بازیکنان فراخوان شده به کمیته انضباطی هستند.
کد خبر: ۶۳۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 27 October 2016
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال سه بازیکن از تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و خاتم اردکان را به کمیته انضباطی فراخواند.
به گزارش تابناک ورزشی؛ هفته دوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه شب با شش دیدار پیگیری شد.
تیم های خاتم اردکان و سازمان عمران شهرداری ساری در سالن آیت الله خاتمی اردکان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر دو به سود خاتم اردکان به پایان رسید.
در ست پنجم این مسابقه بازیکنان تیم سازمان عمران شهرداری ساری نسبت به عملکرد داوری اعتراض هایی دارند و در انتهای این ست و زمانی که تیم خاتم سرویس می زند، بازیکنان ساری به نشانه اعتراض کنار می ایستند.
در پی بروز این حواشی سازمان لیگ کمیته فدراسیون والیبال سه بازیکن از دو تیم ساری و اردکان را به کمیته انضباطی فراخواند تا در نخستین جلسه خود به این موضوع رسیدگی کند.
حسین امیری بازیکن شماره یک ساری، ادریس دانشور بازیکن شماره هفت ساری و بهمن جهان دیده بازیکن شماره هفت خاتم اردکان بازیکنان فراخوان شده به کمیته انضباطی هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل