بازدید 4572

جزئیاتی از قتل مادر و دختر کرمانی

کد خبر: ۶۳۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 26 October 2016
دادستان عمومی و انقلاب کرمان با تشریح جزئیاتی از قتل یک مادر و دختر گفت: رسیدگی به پرونده این جنایت که در حومه کرمان به وقوع پیوست، همچنان ادامه دارد.
 
به گزارش شرق، دادخدا سالاری توضیح داد: این جنایت در عید نوروز سال ١٣٩٠ رخ داد اما به دلیل نابسامانی خانواده مقتولان، سرنوشت آنها مشخص نبود.
 
وی گفت: همسر این فرد به اتهام مواد مخدر در زندان است و از داخل زندان مفقودشدن دختر و همسر خود را اعلام کرده بود.
 
دادستان کرمان اظهار کرد: این پرونده پس از اعلام مفقودی افراد به جریان افتاد اما دلایلی مبنی بر قتل آنها وجود نداشت تا اینکه مأموران پلیس آگاهی در پیگيري‌های تخصصی خود موفق به شناسایی یکی از قاتلان شدند و در عملیاتی وی و همدستش را دستگیر کردند.
 
وی اضافه کرد: یکی از قاتلان از آشنایان خانوادگی مقتول بود و انگیزه خود را از ارتکاب جرم، سرقت اعلام کرد. سالاری با اشاره به اینکه اجساد مقتولان روز دوشنبه کشف شد، گفت: این اجساد به دلیل پیچیده‌شدن در پتوی پلاستیکی از پوسیدگی کامل در امان مانده‌اند.
 
وی بیان کرد: روند رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در حال انجام است. پیش از این ایمان شهسواری، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، گفته بود: قاتلان پس از سرقت طلا، جواهرات، ماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه‌کردن این زن و فرزند شش‌ساله وی کرده و سپس اجساد آنها را در یکی از مناطق متروکه و حاشیه‌ای شهر و در یک گودال دفن کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار