بازدید 23954

آخرین آمار سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

رئیس مرکز آمار ایران گفت: بیش از چهار میلیون و 800 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 16 میلیون و 200 هزار نفر تا ساعت 18 روز جمعه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن مشارکت کردند.
کد خبر: ۶۳۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 14 October 2016
رئیس مرکز آمار ایران گفت: بیش از چهار میلیون و 800 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 16 میلیون و 200 هزار نفر تا ساعت 18 روز جمعه در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن مشارکت کردند.

«امید علی پارسا» در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: هدف گذاری انجام شده برای ثبت نام اینترنتی خانوارهای ایرانی در این مرحله، هشت میلیون و ٨٨١ خانوار است و سهم هر استان نیز تعیین شده است.
به گفته این مقام مسئول، تاکنون استان های سمنان، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، کردستان و لرستان بیشترین مشارکت را در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن داشته اند.
رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 یادآور شد: پنجمین مرحله قرعه کشی برای جایزه 10 میلیون ریالی روز گذشته برگزار شد و 100 نفر از خانوارهای دیگر انتخاب شدند که از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی شد.
پارسا پیشتر اعلام کرده بود با توجه به استقبال هموطنان عزیز و روند فزاینده ثبت نام در سامانه سرشماری اینترنتی و درخواست بسیاری از استان ها، مهلت ثبت نام در سامانه اینترنتی نفوس و مسکن تا پایان روز سه شنبه 27مهر تمدید شده است.
به گفته این مقام مسئول، شروع سرشماری حضوری نیز از 28 مهر به مدت یک ماه خواهد بود.

مرکز آمار ایران اعلام کرد خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل، آن را ارایه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.

خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.
بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری یکم تا پانزدهم دی ماه سال جاری و نتایج تفصیلی آن مرداد سال 1396 منتشر می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل