بازدید 22175
وزیر اطلاعات خبر داد؛

کشف 100 کیلوگرم مواد منفجره در جریان خنثی‌سازی عملیات تکفیری ها در استان فارس

در این عملیات، تعدادی از عناصر تروریست که همگی اتباع غیر ایرانی بودند، دستگیر و بیش از 100 کیلو گرم مواد انفجاری و تجهیزات متعلق به تروریست‌ها کشف و ضبط شد. اسناد موجود نشان دهنده خط دهی دشمنان ایران اسلامی از آن سوی مرزها در هدایت عناصر تروریست برای ایجاد نزاع‌های مذهبی در کشور بوده که با هشیاری مردم شریف ناکام مانده است.
کد خبر: ۶۳۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 12 October 2016
وزیر اطلاعات از دستگیری تعدادی از تروریست‌های تکفیری غیرایرانی در استان فارس خبر داد.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در حاشیه مراسم شام غریبان سید الشهدا(ع) در تهران، با بیان این مطلب افزود: به برکت توسلات و دعاهای مردم محب اهل بیت (ع)، رحمت واسعه خداوندی مشمول این سرزمین شد و سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و مردم شریف استان فارس، توانستند یکی از توطئه‌های ضد امنیتی گروه‌های تروریستی تکفیری را خنثی کرده و از ارتکاب جنایات غیر انسانی در مراسمات تجدید بیعت با الگوی آزادگان جهان جلوگیری کنند.
 
کشف 100 کیلوگرم مواد منفجره در جریان خنثی‌سازی عملیات تکفیری ها در استان فارس 
وی با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع) و یاران بزرگوار ایشان، ادامه داد: در این عملیات تعدادی از عناصر تروریست که همگی اتباع غیر ایرانی بودند، دستگیر و بیش از 100 کیلو گرم مواد انفجاری و تجهیزات متعلقه از تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

وزیر اطلاعات افزود: اسناد موجود نشان دهنده خط دهی دشمنان ایران اسلامی از آن سوی مرزها در هدایت عناصر تروریست برای ایجاد نزاع‌های مذهبی در کشور بوده که با هشیاری  مردم شریف ناکام مانده است.
 
در چند سال اخیر، عناصر تروریستی متعددی از سوی برخی کشورها و گروه های تروریستی وابسته به این کشورها به سمت ایران گسیل شدند که شماری از این عناصر در مناطق مرزی شناسایی، دستگیر یا کشته شدند و شماری دیگر نیز در شهرها و پس از شکل گیری هسته های ترور شناسایی و از اقدامات خرابکارانه شان جلوگیری شده است.

پس از کشف یک تیم تروریستی در تهران که ده ها کیلوگرم مواد منفجره را برای قرار دادن در خودروها آماده کرده بود و عناصرش در مخفیگاهشان دستگیر شدند، عملیات تازه سربازان گمنام امام زمان، دومین عملیات ضدتروریستی در عمق خاک ایران است که در ماه های اخیر جزئیاتش اعلام می شود.
 
 
تعداد بازدید : 38
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۰
مرگ بر سعود تروریست پرور.و خاک برسر نوکران بی عرضه اش
خدارو شكر ، خسته نباشيد
سلام .باید کنترل بیشتری روی افراد خارجی باشد.متاسفانه تعدادشون هم کم نیست.امیدواریم یه روزی برسه که دیگه افراد خارجی خرابکار تو کشور نباشه.
دمشون گرم.
دم داداش خودمم با نیروهاش گرم که تو نقطه صفر مرزی همیشه در حال درگیری با این اشرار خودفروخته و افراطیه و از خدای متعال سلامتی ایشون و تمام کسانی که اینچنین خدمت میکنن، رو میخوام و از مسئولین هم توجه و رسیدگی بیشتر و نگاه عادلانه تر لطفا
اتباع غیر ایرانی ؟ افاغنه ؟
الحمدوالله
درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان عج
شیر مردان بی ادعایی که شبانه روز زحمت می کشند تا این مرز وبوم در امان بماند
با سلام
خداوند به همه دست اند کاران امنیت کشور بویژه سربازان گنان امام زمان(عج) اجر جزیل عنایت فرماید.
خنثي سازي اين توطيه در منطقه ي لارستان (جنوب فارس) بوده که مرکز اصلي اونها جهت نقشه ريزي و انجام عمليات در جنوب کشور در روستاي سني نشين فيشور لارستان بوده .ديروز هم در لار اوضاع امنيتي بود .شهر شيعه نشين لار در بين مناطق سني نشين جنوب فارس و شمال هرمزگان واقع است.که ساليان سال وحدت بين شيعه و سني ان زبان زد عام و خاص است
جانم فداي اين سربازان گمنام و نامي امام زمان
خداروشکر که وزارت اطلاعات کارشو درست انجام میده واقعا باید قدردان اونها باشیم برخلاف نیروی انتظامی که فقط به فکر موی خانومها هست!
مراسمات غلطه
سلام
ضمن خسته نباشد به سربازان گمنام.
خواهشا هر تروريستي را كه دستگيرمي كنيد به راحتي نكشيد. اينارا روزها درچهار راها زير افتاب اويزان كنيد شبها بياريدشون پايين و به همين ترتيب ....
بنده حرفم اینه که ما سالهای سال علی رغم مشکلات عدیده اقتصدی, پذیرای اتباع عزیز افغانستانی و عراقی و پاکستانی بودیم. الان کشورهای اینها تا حدی امن هست. چرا ما برنمیگردن کشور خودشون ؟ و چرا ما اینها رو بر نمیگردونیم؟؟؟
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم، درود بر سربازان گمنام امام زمان
چرا نام کشورها برده نمی شود .رعایت چه موضوعی را می نمایید؟
خدایا به خاطر امنیت کشورمون شکرت. بقیه مشکلات این کشور هم خودت برطرف کن. آمین
آقا چرا اسامی کشورهاشونا اعلام نمی کنید. میخوای من بعضیاشونا بگم. عربستان پاکستان افغانستان امارات قطر ترکمنستان. بنده جزو سربازان خاصم
با این وضعیت خدای نخواسته به زودی شاهد چند انفجار و نا امنی خواهیم بود. چون دو تاش رو گرفتی دو تاش هم ممکنه در بره از دستت.
سربازان گمنام امام زمان دستان پاکتان را می بوسیم . قدر دان زحماتتان برای امنیت ایران اسلامی هستیم
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی