بازدید 5569

زیارت حرم امام حسین و حضرت عباس (ع)، از راه دور

شما می توانید با ثبت نام در این صفحات، به خدام بارگاه های ملکوتی علوی و حسینی نیابت داده تا از جانب خود و یا بستگانتان (چه آنان که در قید حیات هستند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته اند) زیارت نموده و دو رکعت نماز زیارت بجای آورند.
کد خبر: ۶۳۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 12 October 2016
آستان قدس حسینی و شبکه جهانی الکفیل (پایگاه اطلاع رسانی حرم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام) اقدام به نام‌نویسی از  افراد، جهت زيارت نیابتی نموده‌اند.

این دو پایگاه اینترنتی، صفحه‌ای را برای تمامی محبان و مشتاقان زیارت اهل بیت در سراسر جهان که بعد مسافت مانع رسیدن ایشان به کربلای معلی شده تدارک دیده‌اند تا عاشقان اباعبدالله و برادر باوفایش بتوانند جهت تجدید میثاق با آن حضرت و یا طلب حوائج دنیوی و اخروی در آن ثبت‌نام کنند.

با ثبت نام در این طرح، به خدام این بارگاه‌های ملکوتی نیابت می‌دهید تا از جانب خود و یا بستگانتان (چه آنان که در قید حیاتند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته اند) زیارت نموده و دو رکعت نماز زیارت بجای آورند.

 شما می توانید با رفتن به صفحه «زیارت به نیابت» در پایگاه آستان قدس حسینی یا صفحه «نائب الزیاره» در پایگاه اینترنتی الکفیل نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی