بازدید 17912

انتشار خبر شلاق خوردن دانش آموزان خیانت است یا تکذیب این واقعه؟

پس از انتشار خبر شلاق زدن و اخراج دانش آموزان مدرسه شهید چمران، کمترین انتظاری که از مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان می رفت، این بود که ضمن برخورد قاطعانه با معلم خاطی از دانش آموزان کتک خورده نیز دلجویی کنند. نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه آنها به رغم وجود مستندات فراوان اصل خبر را نیز تکذیب کردند؛ تکذیبی که البته صحیح نیست و در ادامه به اطلاعاتی در مورد چرایی این کار اشاره می شود.
کد خبر: ۶۳۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 11 October 2016
پس از انتشار خبر شلاق زدن و اخراج دانش آموزان مدرسه شهید چمران، کمترین انتظاری که از مسئولان آموزش و پرورش استان کرمان  می رفت، این بود که ضمن برخورد قاطعانه با معلم خاطی از دانش آموزان کتک خورده نیز دلجویی کنند. نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه آنها به رغم وجود مستندات فراوان اصل خبر را نیز تکذیب کردند؛ تکذیبی که البته صحیح نیست و در ادامه به اطلاعاتی در مورد چرایی این کار اشاره می شود.

به گزارش «تابناک» در روزهای گذشته، مدیر مدرسه شهید چمران در روستای مختار آباد شهرستان رودبار جنوب (استان کرمان) ده تن از دانش آموزانش را به جرم نپرداختن 30 هزار تومان حق ثبت نام شلاق زد و از مدرسه اخراج کرد.

پس از چند روز از این اتفاق، مستنداتی از جمله چند فیلم ویدئویی به دست آمد که دانش آموزان کتک خورده در حال تشریح ماجرا هستند. جدا از ویدئوهای مورد اشاره و اطلاعات موجود در فضای مجازی، «تابناک» برای کسب اطلاعات بیشتر، به سراغ خانواده برخی دانش آموزان کتک خورده رفت که آنها ضمن تأیید خبر شلاق خوردن و اخراج شدن فرزندانشان از مشکلات مالی خود گفتند و از فشار مدیران مدارس برای پرداخت پول، گلایه کردند.

با وجود تأیید خانواده ها و تشریح اتفاقات رخ داده توسط خود دانش آموزان در فیلم های ویدئویی که به آن اشاره شد، «پهلوان» رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب در گفت و گو با خبرنگار ما، خبر را تکذیب و آن را کذب محض دانست. پس از او «محمد محسن بیگی»، رئیس آموزش و پرورش استان کرمان نیز ضمن تکذیب این خبر، رسانه هایی که این خبر را منتشر کردند، به خیانت در حق افکار عمومی متهم کرد.

اما پرسشی که پس از اظهارات مسئولان به وجود آمد، این بود که چرا به رغم وجود مستندات کافی از جمله فیلم های ویدئویی افشاگری دانش آموزان و تأیید خانواده ها، مدیران آموزش و پرورش استان کرمان به جای پذیرش خطا، عذرخواهی، برخورد با مدیر متخلف و دلجویی از دانش آموزان به تکذیب خبر روی آورده اند؟

در این رابطه، یکی از فعالین فرهنگی منطقه که به همراه همکارانش در روستاهای شهرستان رودبار جنوب مشغول است و نامش نزد «تابناک» محرمانه باقی خواهد ماند، گفت: ما هم مثل مسئولانی که خبر را تکذیب می کنند، دعا می کنیم این خبر دروغ باشد، ولی متأسفانه نه تنها این خبر دروغ نیست، بلکه کاملاً درست است.

او ضمن تشریح جزئیاتی بیشتر از حادثه، ادامه داد: در همان زمان که خبر شلاق خوردن و اخراج قریب به ده دانش آموز مدرسه شهید چمران منتشر شد، ما برای مستند سازی اتفاق به سراغ دانش آموزان رفتیم و از آنها فیلم گرفتیم.

همچنین ضمن تهیه لیستی از دانش آموزان کتک خورده با خانواده های آنها تماس گرفیتم که آنها نیز خبر را تأیید کردند. اما حالا اگر شما دوباره به سراغ دانش آموزان و خانواده های آنها بروید، خبری که تا چند روز پیش تأیید می کردند را تکذیب می کنند.

وی در مورد چرایی این تکذیب از سوی دانش آموزان گفت: پس از انتشار خبر در رسانه ها و فضای مجازی مسئولان آموزش و پرورش، این دانش آموزان و خانواده های آنها را خواسته اند و با تهدید آنها به اینکه اگر خبر شلاق خوردن و اخراج را تکذیب نکنند برای همیشه از مدرسه اخراج خواهند شد، کاری کردند که دانش آموزان و خانواده ها از ترس اخراج همیشگی، افشاگری پیشین خود را انکار می کنند.

این فعال فرهنگی منطقه ادامه داد: همین موضوع سبب شده تا مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و استان نیز با خیال راحت خبر فوق را تکذیب کنند و مطمئن باشند، اگر کسی دوباره به سراغ دانش آموزان و خانواده هایشان برود، آنها نیز حرف مسئولان را خواهند زد.

در این باره «احمد حمزه ای» نماینده مردم شهرستان رودبار جنوب در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ما گفت:  به منطقه سر نزده ام و تنها پس از شنیدن ماجرا با مسئولان تماس گرفتم که آن را کذب محض خواندند.

«حمزه ای» ادامه داد: با توجه به فیلم های منتشره و اخبار و گزارش هایی که می رسد حتماً ماجرا را پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است، «تابناک» موضوع مذکور را تا رسیدن به نتیجه مشخص پیگیری خواهد کرد و نیز آماده است با هدف روشن شدن ابعاد دیگری از ماجرا، مستندات و پاسخ های مسئولان را منتشر کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۶۵
عجیب نیست...تکذیب کردن رو از مسولان یاد گرفتن.
ای وای بر ما اگر این خبر صحت داشته باشد ک اگر چنین باشد باید مراجع قانونی با افراد خاطی چه مرتکبان این جنایت چه کسانی ک با انها همکاری نموده اند همگی باید به اشد مجازات برسند
باید مدیرکل کرمان اخراج کنند تا درسدعبرتی برای دیگر مدیرکلها باشد ک بجای مشکل پیش امده ان را دروغ میپنداررد
وقتی استیضای فانی مُلقا میشه دیگه نباید توقع رسیدگی داشته باشید
خدا خیرتان بدهد. پیگیری کنید. کسی جز رسانه ها بداد این مردم مظلوم و فقیر نمی رسد. رسانه دولتی براحتی توسط مسوولین وادار به سکوت می شود. رسانه های مستقل باید نقش مهمی را در اینجا ایفا کنند. مطمئن باشید دست شان برسد شما را هم با تهدید وادار به سکوت خواهند کرد. ضمن اینکه مراقب خودتان هستید، این موضوع را پیگیری کنید.
استان کرمان مشکلات بسیار زیادی دارد که همگی توسط مسوولین انکار می شود و اگر پافشاری کنید تهدید می شوید. انگار عادت کرده اند که کسی مخالفت نکند و مخالف را باید به شیوه های قرون وسطایی وادار به سکوت کرد.
اگر این اتفاق افتاده باشه، مدیر مدرسه به جرم شکنجه جهت اخاذی باید محاکمه گردد
ای بابااین چه وضشه میزنن و زور میگن میزنندهرکاری که دلشون می خوادمی کنندبعدش هم می گن مانبودیم خوبه شهریه این بنده های خداسی تومن بوده خدابه داد اون بدبختایی برسه که بایدسیصدوچارصدتومن شهریه بدن بابامگه مدرسه هاخیرسرمون دولتی نیستندواسه چی مثل غیرانتفایی هاازمردم شهریه می گیرن جدای از پول ثبت نام وپول خوابگاه ای وای بیچاره پدرمادرایی که نون شب ندارن کمرشون زیربارشهریه خم شده .اینه راه امام (ره) اینه اون فراهم کردن تحصیلات برای محرومین .کاش این قد پول میسگرفتندکیفیت اموزشی روهم بالامیبردن.
شماهم فقط شایعه پراکنی می کنید تا معلمان رو که جزءقشرمحروم وزحمت کش جامعه هستندبدنام کنید
شک نکنید که راست است.
ولی چه کسانی باید خجالت بکشند؟!
فکر کنم مدیر مدرسه اینها را شلاق زده ولی شما نوشته اید معلم
چرا باید یک معلم برای شهریه چند دانش آموز را با شلاق بزند؟
اشکال نداره، ما فرزند کورش کبیر هستیم ۲۵۰۰ سال هم تمدن داریم
این است اموزش و پرورش رایگان!
این همه تهدید و تکذیب برای اداره یک شهرستان کوچک؟ پس خدا و انسانیت و التزام به حقیقت چی؟ متأسفم برای یک عده که برای حفظ پست و مقام دنیایی یک نفر دیگر این قدر به ترس در روح خودشان میدان می‌دهند و آن را حقیر می‌کنند. ده بچه مظلوم برای کاری که اولاً در اختیار آن ها نیست، ثانیاً خلاف قانون و انسانیت است، چنین کتک می‌خورند و آن‌وقت یک عده حقیقت ماجرا را کتمان می‌کنند؟!
شما بگویید خرج مدرسه را مدیر از کجا بیاورد
البته باید اولیای دانش اموزان را شلاق زد نه دانش اموز را
پاسخ ها
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
بنا به نص صریح قانون اساسی تحصیل رایگانه
ظاهر ماجرا را رسانه ها منعكس كرده اند، جه بر سر بودجه آموزش و برورش اين كشور آمده است كه مدير يك مدرسه براي تامين هزينه هاي مدرسه دست به جنين كاري مي زند؟‏!قطعا درصورت تامين هزينه هاي مدرسه هيج مديري بخاطر سي هزارتومان مجبور به تنبيه و اخراج دانش آموزان نخواهد شد‏!‏
وقتی که مدیر کل اموزش و پرورش استان کرمان پزشک عمومی است دیگه چه انتظاری از مجموعه اموزشی و پرورشی داشته باشیم.
راسته والا به خدا راسته، مشکل رودبار نیست، جنوب کرمان کلا همینطوره،
من به چشم دیده ام دانش اموز را چنان میزنند که بلانصبت صدای الاغ میده!
همه مدارس همینطوره پول می گیرند هر ماه، فقط امسال نیست هر سال همینطور بوده، بالاخره رسانه ای شد و صداش در اومد!
پیشنهاد می اندازم کمپینی راه بیاندازید مردم جنوب کرمان اثبات کنند این مساله راسته، مستندات را هم بفرستند، تا مثل فیش های نجومی، این بار کتک های ظالمانه رو شود و آموزش و پرورش رسوا شود
یک کمپین قصاص معلم راهکار ماجراس
باید پیگیری شود تا حقیقت کاملا روشن شود. کار تابناک قابل تحسینه. تاخیر نماینده مردم این منطقه هم قابل تاسف
درود بر تابناک که صدای بی صدایان است
دستگاه های نظارتی و امنیتی کجا هستند؟!
کرمان و مردمش همیشه مورد بیمهری نظام آموزشی کشور بودند چه آموزش و پرورش و چه وزارت علوم...

یعنی هرچی نظام جدید بود اومدن آزمایشی روی مردم بیچاره کرمان اجرا کردند. هیچ کسی هم براش مهم نبود چون مردم کرمان توسری خور بودند و صداشون در نمیومد. واقعا فکر میکنید این یک مورد تنها موردیه که اتفاق افتاده ؟ من تعجب میکنم که اصلا چگونه خبر این داستان پخش شده !!! باور کنید یه مهمان ای کسی اونجا بوده و این خبر رو پخش کرده.
در زمان وزارت آقای فانی بسیاری از ارزشهای اخلاقی فانی خود خواهی ها و نفسانیات شد و مع الاسف کسی هم پیگیر نیست
چیز عجیبی نیست ، همه دانش آموزای این مملکت از معلم هاشون کتک خوردن و همین دانش آموز ها هم وقتی معلم بشن یا وزیر بشن یا وکیل بشن یا هر مسند دیگه ای حق جبران دارند .
وقتی فلان مسوول دانشگاه تو همدان میخواست نیت پلیدش رو در مورد یه دانشجو عملی کنه بقیه دانشجوها ریختن و نذاشتن بعد که خبرش دراومد دانشجوها تنبیه و بازخواست شدن حالا دیگه خیلی برای این حرفا دیر شده خود ما مقصریم که در برابر ظلم و خیانت سکوت کردیم و گفتیم با ما که نبودن ولی حالا به جایی میرسه که دیگه نمیشه جلوشو گرفت اونوقفته که باید جواب خون شهدا رو بدیم
دستت درد نکنه تابناک از پیگیریت و به داد مظلوم رسیدن
نه درجنوب که درخیلی جاهامسئولبن قبلی برای مسئولین جدیدپاپوش درست می کنند.شرط می بندم کار،کاریکی ازمدیران قبلی است.من خودم جنوبیم.اصلارودباریم.نه کارکارانگلیسیاست،نه مدیرفعلی کاری کرده.مدیرقبلی جانم.همین.تابناک جان منتشرنکن...
در صورت صحت موضوع جای آن دارد که به خاطر آبروی نظام هم که شده تمام مسیولین دخیل در این تکذیب و لاپوشانی مجازات متناسبی شوند.
هنوز یادمون نرفته واسه درآوردن 3تا بخیه یه کودک که تازه با بی حسی هم بوده در خمینی شهر همین سایت های خبری چه قشقرقی به پا کردند. البته اون هم عمل قبیحانه یی بود. اما این خبر به مراتب فاجعه بار تر هست. اینجور وقتها هست که بیشتر پی به سیاست خصمانه خبرگذاری ها و زیر ذره بین بردن پزشکان بخاطر یافتن خطاهای احتمالی و بازتاب دادن اونها با بزرگنمایی چندین برابر میشیم درحالیکه چند روز از این اتفاق گذشته و رسانه ها علاقه چندانی به بازتاب اون نشان نمیدهند
آموزش و پرورش هم مقصر است،چرا که با ندادن سرانه یا سرانه بسیار کم مدیران مجبور هستند برای تامین هزینه ها از اولیا بگیرند، البته بچه ها گناهی ندارند
بعد میگیم چرا نزول نعمت های اسمانی کم شده و یا چرا مردم پرخاشگر و دروغ گو شدند و یا ....
لعنت بر این سیستم آموزشی
یک طرف دارد دروغ میگوید
اگر اموزش و پرورش است که حکمش معلوم
اگر دانش اموزان و خانواده فیلم بازشان،،، که به جرم تشویش اذهان و ... باز هم حکمشان معلوم
کاشکی تابناک، این همه ظلمی که در حق معلمان می شود، ( مشکلات معیشتی،)را هم همینطور با جدیت پیگیری می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
اگر مشکلات معیشتی شما مثل تمام کارکنان بخش دولتی و خصوصی حل نمی شود چه ارتباطی با فرزندان ما دارد.
با حسین دشمنید با فرزندانش چه کار دارید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
بابا خجالت بکشید انگار همه مملکت اوضاعشون خوبه فقط فرهنگیان اوضاع بدی دارن ؟؟؟
در ضمن شما فرهنگیان نسبت به سایر افراد که به اندازه شما برای تحصیل و شغلشون زحمت میکشن و کشیدن اوضاعتون به مراتب خیلی بهتره و تعظیلاتتونم که دیگه نگو
واقعا سپاس از شما که پیگیری می کنید و شرم بر عاملان و کذابان که در روز روشن روی حقیقت پرده دروغ می کشند!
توحش توحش توحش! بر فرزند من ارگگونه می رفت، نسلشان را از زمین بر می داشتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
جواب شماهم دست کمی از توحش نداره ها
اره تابناک پیگیری کن من منتظرنتیجه پیگیریم
چند تا نوجوان دختر روستایی را جلو دوربین بیاورند و از انها نمایش مسخره بسازند عین خیانت است . باید سازنده ی ابن فیلم مسخره را که سر تا پا ساختگی بودن ان مشخص است برخورد شود .
هر چن می دونم منتشر نمیشه (با توجه به 3 4 باری که قبلنا کامنت گذاشتم و منتشر نشد) اما
یه سوال: اینا 30 تومن ندارن که بدن به مدرسه، چطوری دست بچه هاشون موبایل بوده برا فیلم برداری؟
بدشم فک کنم بچه های الان تو مدرسه ها خیلی لوس بار میان، زمان ما ما درس می خوندیم بعصی وقتام کتک الان هیشکی درس نمی خونه کلی شیطتنت کلی ادعا و تا اتفاقی ام می افته فیلمش می کنن همه جا پخش می شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
اولا تو هیچ خبری نیومده بود که همه بچه ها نتونستن 30تومنو بپردازن بلکه گفته شده بود ی تعدادی از بچه ها بعدم همیشه تو هر مدرسه ای 1 2نفر وضع مالی خوبی دارن در ضمن از اوضاع بد مملکت تو هر زمینه ای معلوم ه که من و امثال شما خوب تربیت نشدیم و گرنه مملکت اینقدر داغون نبود
بررسی کردم متاسفانه خبر درست است و این اتفاق افتاده
یاد دوران کودکی خودم افتادم. امیدوارم مسئولین به وظیفه خودشان عمل کنند و بی مسئولیتی و بی تفاوتی خودشان را گوشزد نکنند.
در یکی از ایالات اوهایو آمریکا یک استاد یخاطر برچسب زدن به دهان دانش آموز خود پس از افشای تصاویر اخراج شد واقعا تا چنین افراد بی کفایتی در کشور ما خدمت می کنند ما جهان سومی باقی خواهیم ماند.
در دبیرستان حضرت قاسم ( ع ) شهر قزوین هم آقای م ( دبیر ) و همچنین ناظم مدرسه بچه ها را کتک می زنند .
من مخالف تنبیه فیزیکی بچه هام بخدا معلمانم توراهنمایی وابتدایی بیست سال قبل خیلی با کابل و شلاق و خودکار میزاشتن تو انگشتمان هنوز یادمه الان معلمم رو میبینم دوس دارم بکشمش نفرینش میکنم میخوام تلافی کنم ود حتما این کارو میکنم
پسر من چهارم ابتدایی و در یکی از مدارس شهرستان اسلامشهر از توابع تهران تحصیل میکند و روزی نیست که از او و از دوستانش درباره ناسزا گفتن و کتک زدن معلمشان و ناظم مدرسه صحبت نکند.
در این باره حاضر به جواب و شهادت نیز هستم
اولا بچه ها خیلی در مدرسه بی نظم و بی تربیت هستن، و به حرف و درخواست های معلمین مبنی بر انجام تکالیف و حفظ نظم گوش نمی دهند و کارهای بسیار زشت که از جامعه یاد گرفته اند را در مدرسه انجام می دهند، شما به جای ان معلمان شان بودین چه کار میکردید ؟ آیا برای اصلاح بچه و نیز درس خواندنش غیر از گزینه های دیگر مثل تشویق و صحبت کردن، ناچارا از گزینه ی تنبیه استفاده نمی کردید؟ زمان بچگی های ما با یک نگاه معلم می ترسیدیم و همچنین از نمره منفی وحشت داشتیم، اما الان اصلا نمره منفی برای بچه ها هیچ اهمیتی ندارد چون میداند همه چه درس بخوانند چه درس نخوانند مدیر مدرسه ناچارا ، همه را قبول می کند. پس چه اهرم فشاری دست معلم برای آموزش بچه ها و پرورش بچه ها می ماند، همچنین این که می گویند بچه ها را تنبیه نکنید و فلان روش های تدریس را به کار ببرید، نتیجه ی بازدیدهایشان ازمدارسی مثل ژاپن و کشورهای اسکاندیناوی اروپاست ، که کلا جامعه ی ان ها زمین تا اسمان با جای ما فرق می کند و تربیت تک تک مردمش بسیار عالی است.انجا می بینند و اینجا از معلم انتظار دارند ان روش ها را به کار گیرد، ان معلم اگر اینجا بود با ان روش ها با این دانش اموزان بی انگیزه و بی تربیت بعضا، موفق نبود
دوما از سرانه ی مدارس خبر بگیرید تا ببینید چرا مدیرشان برای نیاز های اولیه مدرسه مجبور شده برای اخذ پول به زور متوسل شود، خیلی مدارس حتی اب و برقشان نیز تهدید به قطع شدن شده، که سرانه حتی برای پول اب و برقشان پاسخگو نیست، یک طرفه به قاضی نروید خواهشا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
کسی که حوصله بچه نداره بیخود میکنه معلم میشه
در کشور سوئد اموزش بر محور بازیه و در بالاترین رتبه ی اموزشی قرارداره
همین کارهاهست که بچه میترسه بره مدرسه به جای اینکه عاشق یادگیری باشه
انچه در ویدیو است همش دروغ بود بخدا از نزدیک بااولیا صحبت کردم میگفتن شیطنت است
سلام چند روز پیش داخل اتوبوس بی ارتی بچه محصلی به مادرش می گفت: معلم مون سخت گیره و درس می پرسه مادرش می گفت : اذیتش کنید تا عصبانی بشه بعد با موبایلتون فیلم بگیرید تا پدرش رو در بیارم
قضاوت باشما؟
ما ملت نمی دانیم از کدام کار مدارس بنالیم کجاست دولت ناتدبیر وامید هر کاری که معلمین عزیز سر فرزندان مردم می آورند فقط صورت مسئله را با معشیت خودشان می پوشانند شماها مگر از من بنده کارگر بیشتر کار می کنید که به زور شکم زن بچه رو سیر می کنم انوقت روزی چهار ساعت اونم چهار تا ربع ساعت زنگ تفریح استراحت شما کم شود می شود سه ساعت کار روزانه انوقت به همه جا شکایت معشیت خودتان دارید فرزندان ما چه گناه کردن
چرانظریه ها ما را نمایش ندادی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه در محضر خداییم ، وای برما اگر با انتشار یک خبریا یه عکس یا فیلم آبروی دیگران را ببریم ، احترام فرهنگیان داشته باشید، درمدارس ما بایدهم تشویق باشه وهم تنبیه ، چون نظام خلقت هم براساس پاداش وجزاست
تابناک بنویس چه بر سر آموزش وپرورش افتاده که مدیر گدایی می کند برای پرداخت پول آب و برق و گاز مدرسه
پس آموزش و پرورش رایگان چی شد؟؟؟
نه واقعا چی شد؟؟؟
من که در محل های رفت و آمدم یه دونه مدرسه دولتی نمیبینم. حالا اشکال نداره، پایتخت نشین ها یه فکری به حال هزینه های سرسام آور زندگیشون می کنند، ولی تو جاهای دور افتاده دیگه چرا؟
اینا جز قانون اساسی بوده یا ما توهم زدیم؟؟؟
عوض اینکه تو این مدارس شیر و موز توزیع کنند بین دانش آموزان، شلاقشون می زنند!!!
بعد هم معلم عزیز، تو درست رو تمام و کمال بده، دیگه حق نداری بچه رو کتک بزنی که درس بخونه. به تو چه آخه؟
ناظم دبستان پسرانه در شاهین شهر به بچه ها فحاشی کرده و با الفاظی بی ادبانه آنها را خطاب قرار می دهد و بچه هایی که در حیاط در حال دویدن هستند را گرفته کتک و پس گردنی زده و اذیت می کند. پس از اعتراض نیز مدیر مدرسه می گوید ناظم می خواهد نظم برقرار کند. آیا این فرد می خواهد به بچه ها نظم یاد بدهد.
کار زشت بودهولی ریشه در درامد وزارت خانها است و حقوق کار مندانو هزینهای جاری .حقوق وزیر بهداشت را مقایسه کنید با وزیر اموزش و پرورش و کارمندان بگیر برو تا اخر......
اثبات صحت و سقم این ماجرا با تابناک/البته وقتی تابناک اینقدر محکم یه چیزیو میگه حتما درسته. ولی یه نکته ظریف داره و اونم این که این دوستان بزرگوار دروغ گویی و انکار واقعیت به خاطر منافع را که در دین اسلام جژء زشت ترین کارهاست به بچه های مدرسه آموزش دادن که جای بسی تاسف است.!
دوستانی که مکررا از تنبیه در مدارس دفاع میکنید...
لطفا چند دوره آموزشی تربیت کودک و نوجوان شرکت کنید
کسی با تنبیه هرگز سربراه نخواهد شد
دقیقا تنبیه رو در آینده برای همسر و فرزندان و مردم کوچه و بازار بکار خواهد برد
من در سال 1359 در مدرسه شهید حبیب پور دولت آباد شهرری از معلمم که یک خانم بود , به ناحق و با خط کش فلزی آنچنان تنبیه شدم که هنوز جای زخم اون تنبیه روی انگشتم مونده ...از ترس به پدرخدابیامرزم هم نگفتم !
معلم رو حلال کردم چون بالاخره معلم و استادم بود اما هرگز این تنبیه یادم نخواهد رفت حتی تا مرگ
این دانش آموزان فکر میکنند اگر با هر قیمتی درس بخوانند ودکتر مهندس شوند برای انان کارفراوان هست
ا.پ کرمان کلا قبیله ای اداره میشه و بدیهیه که گهگاهی بین قبایل اختلاف بیفته و دودش تو چشم معلمها بره . اگه یه مرد پیدا بشه و تحقیق کنه شاید بشه کلاف سردرگم پانصدهزار فامیل. ا. پ کرمان به خصوص اا.پ استثناییشو باز کنه
اقا اموزش پرورش اولویت صدمه.....مدرسه ما چار ساله پول گازش مونده شما معلمو میفرستید کلاس چهل نفره حالا صد هزار مدرسه تو کشور وجود داره چند تا تنبیه صورت گرفته چرا بزرگش میکنید .... بخدا بچه های این دوره کارایی میکنن که ادم شرمش میاد بگه اونوقت میگید بچه های معصوم؟؟؟؟؟
وله. میفهمی؟ ول
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس