بازدید 3882
واکنش

سلطانی‌: من یکی از۶۰استعداد فوتبال دنیا؟شوکه هستم

این فصل به خاطر حضور مداوم در تیم جوانان نتوانستم در رقابت‌های لیگ برتر به میدان بروم.فصل پیش 8 بازی با پیراهن تیم سایپا در لیگ برتر انجام دادم و به عنوان جوان‌ترین بازیکن لیگ انتخاب شدم.
کد خبر: ۶۲۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 06 October 2016
 روزنامه گاردین انگلیس 60 بازیکن زیر 18 سال برتر فوتبال جهان که پتانسیل تبدیل شدن به ستاره‌های آینده مستطیل سبز را دارند، معرفی کرده که در میان آنها نام محمد سلطانی‌مهر بازیکن تیم جوانان و باشگاه سایپا به چشم می‌خورد. 

به گزارش تابناک ورزشی،هافبک تیم جوانان گفت: وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم و واقعا خوشحالم که روزنامه معروف گاردین نام مرا در بین 60 بازیکن زیر 18 سال مستعد دنیا قرار داده و امیدوارم شایسته این انتخاب باشم.

سلطانی‌: من یکی از۶۰استعداد فوتبال دنیا؟شوکه هستم

سلطانی‌مهر  در این مورد گفت:من با تیم‌ نونهالان، نوجوانان و جوانان بازی‌های بین‌المللی و تورنمنت‌های زیادی را تجریه کرده‌ام و فکر کنم به همین خاطر از چشم استعداد‌یاب‌ها دور نمانده‌ام.فصل پیش 8 بازی با پیراهن تیم سایپا در لیگ برتر انجام دادم و به عنوان جوان‌ترین بازیکن لیگ انتخاب شدم. 
در این فصل نیز به خاطر حضور مداوم در تیم جوانان نتوانستم در رقابت‌های لیگ برتر به میدان بروم اما همه هدفم این است که با تیم جوانان در رقابت‌های آسیایی بدرخشم. این را هم بگویم که فوتبال خود را مدیون مجید جلالی هستم و از او تشکر می‌کنم در 17 سالگی مرا در لیگ برتر بازی داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار