بازدید 2505

آذری: گل محمدی خودش از ذوب آهن جدا شد

کد خبر: ۶۲۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 05 October 2016
مدیرعامل ذوب آهن می گوید: گل محمدی خودش از تیم رفت.
به گزارش تابناک ورزشی،سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد جدایی یحیی گل‌محمدی و رفتن او از تیم ذوب‌آهن می گوید: ما سرمربی را تغییر ندادیم. گل محمدی بعد از بازی تراکتورسازی با معاونت باشگاه‌ صحبت‌هایی را کرده بود و درخواست فسخ قرارداد داده بود. با توجه به اتفاقات بازی تراکتور و فحاشی‌های صورت گرفته از طرف هواداران با این درخواست موافقت نکردم و گفتم اجازه دهید تا آرامش به تیم بازگردد چرا که جدایی گل‌محمدی در آن زمان فیدبک خوبی نداشت و با گل‌محمدی صحبت کردم تا بماند.
آذری ادامه داد: وضعیت باشگاه ذوب آهن هیچ‌گاه بدتر از زمانی که من آن را تحویل گرفتم نمی‌شد و ما در هفته اول لیگ که تازه مدیرعامل شده بودم مورد حملات بسیار زیادی قرار گرفتم. از مدیرهای عالی‌رتبه وزارتخانه تا مدیران کارخانه ذوب‌آهن همگی علنا دستور می‌دادند گل‌محمدی را در آن زمان اخراج کنم اما من پای او ایستادم چرا که می‌دانستم ذوب‌آهن با او موفق می‌شود. در آن زمان هیچ‌وقت بهانه‌جویی نکردم و شکست تیم را گردن کسی نیانداختم و ایستادم تا ذوب‌آهن مسیرش آن‌گونه شود که می‌خواستم.
وی با  اشاره به هوادارانی که در بازی تراکتور به بازیکنان و کادرفنی ذوب آهن فحاشی کرده بودند گفت: یک سری از برخی افراد خط گرفته بودند و ما آن‌ها را شناسایی کردیم و به آن‌جایی که باید، معرفی شدند.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان ادامه داد: بعد از بازی استقلال یحیی گل‌محمدی صحبت‌های گذشته خودش را به میان آورد و خواست از ذوب‌آهن جدا شود. پس از آن ما با جدایی او موافقت کردیم و بعد از گل محمدی مجتبی حسینی مربی این تیم به واسطه تعهدی که داشته و دارد کارش را انجام داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر