بازدید 4703

انهدام باند حرفه‌ای خرده‌فروش مواد مخدر

کد خبر: ۶۲۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 27 September 2016
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و انهدام یک باند خرده‌فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش آرمان، محمد معصومی اظهار کرد: با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و احساس امنیت مردم و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرمخیز به مدت ۷۲ ساعت در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران در راستای شناسایی خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در تویسرکان با رصد اطلاعاتی دریافتند فردی با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به فروش و توزیع مواد درسطح شهرستان می‌کند که در بررسی‌های به عمل آمده و تحقیقات اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اعضای باند حرفه‌ای خرده‌فروش مواد مخدر است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه این عملیات توسط تیمی مجرب از کلانتری ۱۱ انجام شد، گفت: این ماموران در اقدامی غافلگیرانه متهم را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال توزیع مواد بود، دستگیر کردند که در بازرسی اولیه از وی مقدار تقریبی ۱۰۰ گرم تریاک به صورت بسته‌بندی‌های کوچک و آماده فروش، کشف شد.
 
وی اضافه کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری، اقدامات لازم با هماهنگی مقام قضائی بازرسی منزل و مخفیگاه این قاچاقچی معمول و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه این متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، مقدار ۲۰۰ گرم شیره تریاک و آلات و ادوات تهیه و توزیع و استعمال مواد کشف شد.
 
معصومی بیان داشت: پس از بررسی‌های به عمل آمده عضو دیگر باند که از قاچاقچیان سابقه‌دار و سرشاخه‌های این باند توزیع‌کنندگان حرفه‌ای بود شناسایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی نامبرده نیز که با یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان در حال توزیع مواد مخدر بود در عملیاتی پلیسی و به صورت ضربتی دستگیر شد که در بازرسی از او مقدار ۸۰۰ گرم مواد مخدر در بسته‌بندی‌ها و اوزان مختلف کشف شد.
 
وی گفت: پس از دستگیری متهم دیگر، بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضائی مخفیگاه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه این بازرسی مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و شیره تریاک و سایر آلات تهیه و توزیع مواد کشف شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به این موضوع که در طی انهدام این باند توزیع‌کننده مواد و انجام این دو عملیات پلیسی جمعا مقدار ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر کشف شد اظهار داشت: در ادامه اجرای این طرح تعداد ۴۰ نفر معتاد متجاهر از سطح شهرستان جمع‌آوری و ۲۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی مردم در جامعه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار