بازدید 5855

غرق ۵ نفر در درياي مازندران

کد خبر: ۶۲۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 10 September 2016
به علت بي احتياطي و آشنا نبودن به فنون شنا پنج نفر به ويژه دو کودک ۷ و ۹ ساله در دريا غرق شدند و جان خود را از دست دادند.
 
به گزارش آرمان، در ساعت ۳۵ دققه بامداد روز چهارشنبه در پي کسب خبري از مرکز فوريت‌هاي پليسي شهرستان نور مبني بر وقوع غرق شدگي در شهرک‌هايگاشن ماموران سريعا به محل حادثه عزيمت کردند.
 
ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي‌هاي اوليه دريافتند، فردي به نام رضا- ز ۳۴ ساله اهل و ساکن تهران که براي شنا به خارج از طرح سالم سازي دريا رفته بود، غرق شد و جان خود را از دست داد.
 
در همين ارتباط در شهرستان بابلسر در ساعت ۹ و ۱۴ دقيقه صبح روز چهارشنبه در سواحل اين شهرستان، فردي به علت واژگوني جت اسکي غرق شد، همچنين در ساعت ۱۸ و ۲۸ دقيقه در پارکينگ دوم دو کودک به نام‌هاي محمدرضا –ک هفت ساله و امير حسين- ک نه ساله به علت عدم آشنايي به فنون شنا غرق شدند.
 
براساس اين گزارش، در شهرستان جويبار در ساعت ۱۶ و ۳۶ دقيقه فردي ۲۳ ساله حين شنا در آب بندان به دليل عدم آشنايي به فنون شنا غرق شد و جان خود را از دست داد.
 
پليس همواره به شهروندان و مسافران در خصوص رعايت نکات ايمني در حين شنا در دريا هشدار مي دهد، اما برخي به علت بي احتياطي و توجه نکردن به اين هشدارها و شنا در مناطق ممنوعه، دچار سانحه شده و جان خود را از دست مي دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس