بازدید 3953

روزنامه بهار رفع توقیف شد

مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه بهار از رفع توقیف این رسانه خبر داد و گفت این روزنامه طی دو ماه آینده انتشار خود را از سر خواهد گرفت .
کد خبر: ۶۲۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 06 September 2016
مدیر مسوول و صاحب امتیاز روزنامه بهار از رفع توقیف این رسانه خبر داد و گفت این روزنامه طی دو ماه آینده انتشار خود را از سر خواهد گرفت .

منصور قنواتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره افزود : اواسط دی ماه سال 94 دادستانی تهران به عنوان مدعی العموم به دلیل چاپ یک مقاله سیاسی علیه دلواپسان در روزنامه بهار به اتهام تبلیغ علیه نظام، حکم توقیف روزنامه را صادر کرد و پس از شش ماه پرونده اتهامی در دادگاه کیفری تهران با حضور هیات منصفه برگزار و قاضی دادگاه یک هفته پس از ختم جلسه دادرسی و نظر هیات منصفه حکم خود را صادر کرد.

مدیرمسول روز بهار اظهار داشت: روزنامه بهار به ثبت نام در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها هم اشاره و ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات مالی و اقتصادی، این روزنامه بتواند به عنوان عضو خانواده مطبوعات در این رویداد بزرگ رسانه ای کشور شرکت کند. 

مدیر مسئول روزنامه بهار به مشکلات اقتصادی دوره سه ماهه انتشار این روزنامه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: توقیف یکباره و وضع نامناسب اقتصادی مطبوعات شرایط دشواری را برای این روزنامه ایجاد کرده است که امیدواریم با رفع آنها انتشار بهار میسر شود.

قنواتی به ماده 16 قانون مطبوعات که تاکید دارد، 'نشریات باید در یک فرصت شش ماهه انتشار خود را شروع کنند اشاره و گفت: مجبور هستیم برغم مشکلات شدید مالی و ضربه ای که روزنامه به دلیل تعطیلی خورد تا دو سه ماه آینده نسبت به انتشار مجدد آن اقدام کنیم.

وی در خصوص وضعیت کارکنان این روزنامه هم توضیح داد: بعد ازاینکه مطمئن شدیم توقیف روزنامه طولانی خواهد شد به ناچار تصمیم به تسویه حساب با کارکنان گرفتیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان