بازدید 5487
۱

شکست عجیب خانگی ژاپن مقابل امارات!+ویدئو

در دومین دیدار این گروه استرالیا در استادیوم نیب پرت با دو گل عراق را شکست داد تا به صدر جدول گروه تکیه بزند.
کد خبر: ۶۱۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 01 September 2016
تیم ملی ژاپن در اولین بازی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در خانه مقابل امارات شکست خورد و استرالیا به راحتی عراق را برد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی قدرتمند فوتبال ژاپن در رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا از گروه B میزبان امارات بود که اماراتی‌ها شگفتی ساز شدند و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند.

ابتدا ژاپن موفق شد به وسیله هوندا ستاره باشگاه آث میلان در دقیقه 11 دروازه امارات را باز کند اما امارات دست بسته نبود و بوسیله احمد خلیل، بهترین بازیکن سال آسیا با ضربه کاشته گل تساوی را به ثمر رساند.در نیمه دوم اماراتی‌ها بهتر بودند و یک پنالتی به دست آوردند تا بازهم بوسیله احمد خلیل گل پیروزی را در دقیقه 54 بزنند.

تعداد بازدید : 52


و اما در دومین دیدار این گروه استرالیا در استادیوم نیب پرت با دو گل عراق را شکست داد تا به صدر جدول گروه تکیه بزند.

گل اول استرالیا: نمایش هجومی استرالیا و ارسال‌های پیاپی آنها از جناح راست زمین در نیمه دوم نتیجه داد و بعد از چند حمله زهردار ماسیمو لنگو در دقیقه 58 با ضربه بغل پا پاس متیو لکی را تبدیل به گل کرد.

گل دوم استرالیا: در دقیقه 64 ارسال کرنر تند و تیز استرالیایی‌ها را تامی جوریچ با تیزهوشی وارد دروازه عراق کرد تا استرالیا در خانه 2 بر صفر پیش بیافتد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینها که خون پاک اریایی تو رگشون نبود چجوری پیروز شدن.اینها که به قول عده ای تمدن دو هزار و پونصد ساله ندارن چجوری برنده شدن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست